Avatar billede ole7771 Novice
21. oktober 2020 - 15:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win10 - tastatur - Ventetid før gentagelse

I Windows 7 er der følgende mulighed:
Kontrolpanel - Tastatur- Egenskaber for Tastatur - Ventetid før gentagelse - Lang/kort
Ved at sætte ventetiden til "kort" reagerer curser straks (uden ventetid) når der trykkes på piltasterne i f.eks. Word.
Hvor findes denne funktion i Windows 10?
Avatar billede milter Ekspert
21. oktober 2020 - 15:16 #1
På min pc er det i Kontrolpanel > Tastatur > Hastighed
Avatar billede poko1 Ekspert
21. oktober 2020 - 16:13 #3
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Funktioner til øget tilgængelighed\Gør tastaturet lettere at bruge
https://ibb.co/sqPCdQc
Avatar billede ole7771 Novice
28. oktober 2020 - 10:12 #4
Løst med:
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Funktioner til øget tilgængelighed\Gør tastaturet lettere at bruge\Tastaturindstillinger\Ventetid før gentagelse - sættes til "Kort"