Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2020 - 05:13 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Softvare Verktøy til Word 2019

Jeg var i dritt humør kl 4-00 i natt sov dårlig jeg kjeftet på 220661 - ta det rolig nå det er glemt - jeg var på feil sted til feil tid en Kaffekop hjalp.
Mitt Verktøy  er nå Rullehjull - Forstørrelsesglass - og Fett skrift - det betyr jeg jeg serdårlig  MSN Livsstil skryter av det -    det er en forbanna Plege levert av MS uten noe  mulighet til og fjerne dette skitet.

ink et halvferg Program    EDGE    for min del derknapt40% som bruker det også jeg er uhyre Tålmodig.  Denne er kontroler via min Nettlesr og kan åpnes -    https://ibb.co/pXxKP1n
Den gir en forklaring på mitt spørsmål og Takk om noen forstår hva jeg skriv.

Leg spesielt merke til den Hvite plakaten -    det er min Hverdag nå  jeg skjemmes ikke for min alder er kanskje Årsak.
Websider -  Nettesider - alt som skal leses på computer er så  - kan jeg endre dette nei for all lesetoff er kun for dem som ser  og fra computerword ingen untakk  har spurt her 2 gange om dette - ingen gidder og svare meg -  men selv supportere på computerword kan  så kan dem ikke alt    dernest gidder dem ikke helst det siste.

Denne gang jeg skriver her har jeg somet opp -  jeg skulle gjerne  ha brukt FETT skrift type men det kan jeg ikke i denne posten her.  Og jeg sender den som den er nå.

Er det computeren min som er feil?    eller spares der på Tryksverte  for mer sort fargestof?    kanskje Kostbart.    ( Kjære Dere det er et Helvede og se darlig bare den som er svaksynt vet dette)  220661 vi glemmer mitt utbrud i natt  kl 4.00    men jeg er oppgitt    og MS som vil ha betaling 2 gange for samme  vare  dem er jeg forbanna på for dette har vert lidt av en jobb dette - jeg  satte  et Verksted  på jobben jeg orket ikke selv  -

Nå elendig hjelp å sørvis + corwit har gjort til at Verkstedet har flytta 700 km fra her å kommer aldri tilbake mer.  den er stenkt Kan brukes til salg av Bananer. Jeg har rettet jeg har bygr computeren opp igjen med alt- har kontroll på alt med Oppback - rask er den noen smating så klart hvorfor bruker jeg computerword på ting jeg ikke kan? Gjett det er vel derfor dette Forun eksistere.  Nå setter jeg over til Dere å håper der erlys i Tunellen  Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 08:45 #1
Kan godt forstå du er frustreret over dit syn som er så vigtigt. Jeg bruger ikke selv Office 2019 men Libre Office.
Det du ønsker dig af skarpheden af  teksten der hvor man tilpasser båndet, er det noget i stil med tekst som jeg har her i Libre Office?
https://ibb.co/0C6nGz3
Ved faktisk ikke om dette er muligt desværre da det er en del af programmeringen af programmet.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2020 - 11:00 #2
Nå starter jeg mitt Verktøy og skriv drekte in her - det er rullehjulet uten dette kunne jeg kaste computern i søpla.
Du kommer med oppmuntring Flott - Her omkring er der ikke noe Verksted mere bare salg og et minimum av Søvis.
Jeg skrev at siste Verksted i mitt distrikt har flykta og det var smart for jeg var forbanna. - i min omgangs kreds er der svært få som bruker Data bare til pynt jeg er også årsak til dette Nettbrett - Fasebook - Smart-Telefon - og alle har funnet sit Livsstil og den veien.
Dem skriver ikke Epost mere det er slutt    Fasebook har tatt over.    Bare jeg er en idiot som trives med computer..
Hadde ikke jeg hatt dette Forum vi har  hadde også jeg sittet med Nettbret - men jeg har en annen Livastil åå det er ikke  MSN?

Jeg har hatt Word i alle år og fortsetter med dette - der har jeg alt jeg trenge ti l kontakt med om-Verden ink + Exel -  Neiibank er nødhjelp for  EDGE  GOOGLE klare ikke dette med Netbank  kun Fireox    Men min Bank for alt jeg gjør er  Paypal og jeg kjøper en god del i året. Bruk den kan anbefales andre også om dem kjøper på Nett.

Skrift er tross alt viktig for og ha en Livsstil som er verdig. Den er så elendig på computer  at jeg knaprt ser hva der står uten og bruke    Hjelpemiddel  kunne dette forbedres hadde det vert flott -    men jeg ser ikke bort i fra at min computer også har sin feil -    men ingen på Forum her har har svart meg om jeg har spurt der er kanskje ingen løsning? Eller folk gidder ikke svsre.

https://ibb.co/74BNVDyBilde            av Skype
https://ibb.co/9tNcgZp  Bilde av cotonna Oslo
https://ibb.co/255cwbG  Bilde av Nedlastinger.
  https://ibb.co/MZ12wC7              Bilde IMGBB  Og jeg må leve med dette.

Et vertøy jeg bruker er  FET skrift    den kan jeg ikke bruke på computerword derfor må jeg Some opp til 175 -200 i skrift størrelse.
Det er for meg en trist livsstil grunn alder -  men jeg lever fortsatt å  Legen så det ene øyet har nok tatt kveld kan vi neppe gjøre noe med  det andre er elendig - jeg skal prøve men Garatere ikke et vellykket resultat.

Da kaster jeg computeren fikser en Hvir stokk -på Blakk Fridag til akseptabel pris.og håper noen kommer og sier Hei til meg.
Tilbake til Word det kan  da ikke bare være Fattig Folk i Danmark som ikke har råd til og kjøpe orriginal vare til under 200 Norske kr  det er moderne og står øvert på listen av Skriveprogram ikke en gang Offies 365 kommer ditt - over 60% bruker 2019 barare knapt 40% bruker 365 og det forteller lidt bare det.

Nå eksplore du for min lange post beklager skal jeg få frem min situasjon må jeg fortelle hvordan den er ferdig med det..
Å husk det er ingen tvang og lese min post -  men er der som  forstår hvordan en livsstil kan bli med årene og lese det jeg skriv da har jeg håp enda.

Takk for din  Tålmodihet som leser.    Arne.
computerword er fattig og gammal har ikke råd til Retteknap derfor les posten som den er skrevet Takk og god Søndag snart.
Avatar billede Mikael Ekspert
24. oktober 2020 - 11:36 #3
#Arne.. Der er helt klart en/flere grunde til at "ingen gider svare dig".

1. HVIS du holdt dig til dit spørgsmål. Og undlod, at blande en masse andre problemer ind i det SAMME spørgsmål.

2. Undlad at fortælle en masse om din hverdag.

3. Undlad at blive ondskabsfuld, når/hvis et svar ikke lige passer dig.

Og så er der 4, 5, 6, flere andre grunde.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2020 - 11:47 #4
Ja jeg ser faktiskikkehvem du er Men Takk for du brydde deg. Skriften er ikke tylig nog Sorry men du er vist en Ekspert .
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 12:06 #5
#3 Jeg er enig i dine betragtninger Michael.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2020 - 12:11 #6
I windows indstillinger - søg efter ordet 'kontrast'  - så kommer du til 'øget tilgængelighed' og der skal du slå 'Stor kontrast' til, og så vælge et tema/farver, der er lettere for dig at se.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 12:24 #7
#6 Jeg tror der skal være en der kan se sammen med Arne, når man forsøger denne tilpasning. For kommer man til at lave en ændring, der gør at man ikke kan se at komme tilbage så er man på herrens mark.
Jeg prøvede (for sjov) at gøre det med mit Officeprogram, og med de foretrukne muligheder der lå blev det blot værre at se inde i programmet. Det kræver stor tålmodighed at indstille tror jeg. Og derfor en bisidder :-)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. oktober 2020 - 12:41 #8
Arne:
Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, kan du følge anvisningerne i denne Microsoft-artikel: "Gøre tekst og apps større", https://support.microsoft.com/da-dk/office/g%c3%b8re-tekst-og-apps-st%c3%b8rre-c3095a80-6edd-4779-9282-623c4d721d64?ui=da-dk&rs=da-dk&ad=dk

I artiklen skal du følge forklaringen under nr. 2 overskrift, "Gøre billeder og apps større på skærmen".

Du kan vælge mellem 100%, 125%, 150%, 175% og 200%.
Prøv dig frem. Start med 125% - måske det er tilstrækkeligt.

Hvis du f.eks. vælger 125%, vil alt blive forstørret til 125% i forhold til normal størrelse. Det gælder også dialogbokse ol.

I mine tests virker ændringen med det samme. Hvis det ikke sker, kan du prøve at genstarte computeren efter ændringen.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2020 - 13:15 #9
Takk alle sammen jeg skal prøve en dame  Birthe_Lauridsen  i en tråd om Større Bokmerker hjalp meg virkelig jeg var nesten på gråten bruk Størrelse 125 og det hjap meg utrolig (dette var fantastisk god stytte fordi jeg er sliten -Trett - og oppgitt og det kan jeg Takke MS for. Med Deres idiot og stenge meg ute når jeg har kjøpt programmet fra den - jeg var max uheldig også grunn et Versted som aldri skulle ha rørt min computer.  se over"3 jeg klareikke og se hvem han er men svakt han er vist en Ekspert slike folk er ikke til stor hjelp i min situasjon - har nesten lyst til stoppe denne tråden som ikke løst og ferdig med det. Useriøse folk finnes på computerword desverre dem er ikke til mye hjelp. Takk til jer for svar.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2020 - 14:22 #10
#Lene jeg har øket til 150 nå det hjalpnoe  + Rulle hjuler at og frem Takk Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2020 - 15:25 #11
#8 Lene Fredborgn et spørsmål –  Tilpas Bandet –  Figure –  ny Grubbe  -  Legg til Hvor er neste tast for og gjøre jobben videre –  Plassering over Fil.
Jeg har Lagring –  ABC Stavekontroll + Gjør em  - forteller du hvorda jeg får til dette Takk.
150 Størrelse perfekt +  Rullehjul har jeg jo da fungere også dette.

Takk til deg.    Hvorfor Bruker man Fagfolk? Jo.dem kan  og en løsning er på Plassblir da slipper man ange poster -

Anonym Ekspert  der ikke har verken  Bilde ellersynlig navn og kaller seg Ekspert vet du Hva  sådanne folk bryr jeg meg ikke om  dette er totalt Useriøst på Høyeste Plan  hvorfor har vi slike  typer jo fordi computerword er for alle også en useriøs Bruker.  .Takk til deg fordi du stilte opp Arne.  Og God Helg.  venter på slutten merker den er Nær- Arne..
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 16:32 #12
Hold nu op med at være så negativ Arne.
Den "anonyme" bruger som du beskriver hedder Michael og har været her i 9 år. Han er på ingen måde en useriøs bruger herinde. Han forklarede blot hvorfor hjælpere springer dine tråde over. Du beklagede dig jo med at folk ikke gider hjælpe dig. Han forklarede så hvorfor dine tråde måske bliver sprunget over.
Avatar billede Mikael Ekspert
24. oktober 2020 - 17:08 #13
Arne.. Du fortsætter i samme spor..
Men se nu.. Anonym med billede ;)

Er ude af tråden nu..
Avatar billede 450025 Ekspert
24. oktober 2020 - 17:58 #14
220661 det han forklare på sin måte er nok rett men at han var Anonym ja vist Bilde var der ikke her - eneste jeg kunne se var svakt Ekpert. Så klart jeg vet hvem han er når du sa Navnet.
Hva forteller det? Jo min computer har nok problem med skjermen og farge i sin helhet. claes57 .hadde løsning men du frarådet dette..

Jeg filkk utrolig flott hjelp av Lene Fredborg håper jeg får lidt hjelp til med Tilpass av bandet og det får jeg nok.

# Mener du jeg bør forsvinne -ja men er ikke helt ferdig ser du men nå er det like - det med Bilde har jeg forklart og det var fint for da er der feil med dette på min computer. før. Er ute av tråden du eller jeg har du bidratt før i tråden så har ikkedet hjulpet noe at jeg kan se. fikk du det svar du ville ha?

.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 18:18 #15
#14 Ja den hjælp fra Lene havde jeg håbet kom her tidligere på dagen, da jeg skrev med hende. Hun har hjulpet dig lidt med det kan jeg se.

Med hensyn til din pc så tror jeg ikke du kan klandre Microsoft for det.
Jeg vil mene du havde haft samme problemer i andre systemer som Linux og Mac.

Michael mener ikke du skal forsvinde. Billedet har han kun lige sat på.

Arne her du forsøgt dig i indstillinger under øget tilgængelighed? Her kan man indstille på farvefiltre der måske kan gøre at du lettere kan læse. Vælger men "Omvendt" bliver hvide farver sorte og omvendt. Der er også andre muligheder, men Omvendt giver den største forskel. Måske denne måde er lettere at læse for dig.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. oktober 2020 - 18:30 #16
Arne:
Svar til #11: I dit skærmdump (som du viste her: https://imgbb.com/pXxKP1n) kan jeg se, at du har lavet en ny GRUPPE i selve Båndet, som har fanerne Filer, Hjem, Indsæt osv. Den gruppe af værktøjer, du har lavet, kan du se, hvis du i Båndet vælger den fane, du har tilføjet den på. Jeg kan ikke se det med sikkerhed ud fra dit skærmdump – den er måske på fanen Hjem eller Indsæt. Den gruppe, du har lavet, ER færdig og kan bruges, men jeg gætter på, at det slet ikke var det, du ville lave.

Jeg gætter på, at du ville tilføje værktøjerne til den lille værktøjslinje der i engelsk version hedder "Quick Access Toolbar" og i dansk version hedder "Værktøjslinjen hurtig adgang". Jeg har fundet en Microsoft-artikel på norsk: I norsk version hedder den åbenbart "Værktoylinje for hurtigtilgang".

Se artiklen her: "Tilpasse verktøylinjen for hurtigtilgang", https://support.microsoft.com/nb-no/office/tilpasse-verkt%c3%b8ylinjen-for-hurtigtilgang-43fff1c9-ebc4-4963-bdbd-c2b6b0739e52?ui=nb-no&rs=nb-no&ad=no

I artiklen er der også en video, som er på engelsk, men der kan du se, hvor tingene findes.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 18:31 #17
PS. Det er kun med tekst du skal prøve "Omvendt" i farvefiltre.
Billeder kommer til at se helt forkerte ud.😊
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 18:35 #18
#16 Tak Lene for dine gode tips. 😍
Avatar billede 450025 Ekspert
25. oktober 2020 - 02:50 #19
#15 220661  Lene hjalp meg veldig – nå bruker jeg rullehjul og størrelse 150 – med hensyn til min Pc så kladder jeg MS – jeg har kjøpt deres program 2200 kr har kvittering  + alt som trengs til og  instalere.–
3 år utgått på dato jeg ble forbanna da.

Men gjore  selv en feil satte bort jobben og det var fiasko fra et Verksted    jeg måtte selv gjøre jobben på nytt. Når jeg ser dårlig gjør jeg også feil som kan forverre det hele  oppleget  -  kan ikke for at synet svikter?

Michal kjenner jeg da sitter med godt intrykk fra han  siden  han har hjulpet meg tidliger -  nå ble jeg forbanna ikke Bilde  hvem er det som skriv -  eneste jeg kunne se var    Ekspert    da tente jeg    en helt uforskammet type med det han skrev stakkers han viste jo at jeg har problemer med Data nå + synet så for meg da oppfattet jeg ham som en dritt.  i tilleg var det nesten som han sparket meg fra dette Forum også.  Tenk lidt over ha du skriv vi kan gjøre det meget enklere her ser du
men når di Bilde og navn ikke var der da mistenke min computer hadde problemer å det var et godt tegn for Michel har aldri vert anonym før?

220661 Jeg har forsøkt det di skriv via instilliger dette gikk totalt feil – men med Gjenoppretning kom jeg i land igjen.

# Lene kom igjen og størrelse 150 hjalp neg masse på alle måter Takk Lene – 150 + rullehjul da klare jeg meg  og det brukes nå.  Tilpass båndet forstod hu ikke og det ble masse skriveri om dette nå skal jeg gjenta dette hvis du vet noe om Word pogrammet. Programmet Word?
Eks fin  (ABC Stavekontroll)  neste  -  Ny Grubbe – så kan du legge til  Grubben  – og der er den nå men da er det stop for meg. Hodet mitt er helt Tomt.
Jeg må ha den der den skal være og det er over  FIL og Hjem    det er et Verktøy jeg trenger .    uten Verktøy duger det  ikke. Så Lene det kan du svare meg på om du kan  så jeg kommer vider om du har fid.

#17  Det med Tekst forstår jeg – men det andre du skriv forstår jeg ikke en Skid av Sorry.

#16  Ja Lene er dyktig 220661 og det har jeg skrevet også.

#18  220661  Men klart min computer er ikke frisk enda  det har jeg oppdaget nå jeg har 2 computere og satt dem ved siden av hverandre nå  -  den ene har helt lys hvit fin Skjerm.
Den andre som er den jeg bruker hver dag er også  hvit  men lidt Grumsede bare ubetydelig    har det noe med Kontrast og instillineg der og gjøre.?  eller tenker jeg feil her. Hvorda rettes dette opp.  Komtrast kanskj kan den justers og hvordan og hvor? Er det en løsning på dette hadde det vert ok så jeg kan avslutte tråden - jeg tenker ikke ikke fornufti nå og vil ikke gjøre mer feil nå. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2020 - 05:51 #20
På pc med grumset billede, prøv at gå i indstillinger-søg.
I boksen her skriver du cleartype.
vælg "juster cleartype tekst".
Er dette aktivt på din pc?
Hvis ikke gennemgå den test med billeder, hvor du vælger det billede du synes har skarpeste tekst. Når sesten er afsluttet er denne funktion tilpasset bedst dine øjne
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
25. oktober 2020 - 11:43 #21
Arne:
I #19 skriver du: "Jeg må ha den der den skal være og det er over  FIL og Hjem ".

Det er præcis, hvad jeg forsøgte at hjælpe dig med i #16. Du har lavet noget andet med at tilføje en ny gruppe, og det er ikke det, du vil - det forsøgte jeg at forklare dig i #16. Du vil tilføje værktøjer til "Verktøylinjen for hurtigtilgang".

I #16 skrev jeg følgende, som jeg gentager her:

Se artiklen her: "Tilpasse verktøylinjen for hurtigtilgang", https://support.microsoft.com/nb-no/office/tilpasse-verkt%c3%b8ylinjen-for-hurtigtilgang-43fff1c9-ebc4-4963-bdbd-c2b6b0739e52?ui=nb-no&rs=nb-no&ad=no

I artiklen er der også en video, som er på engelsk, men der kan du se, hvor tingene findes.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. oktober 2020 - 12:11 #22
#20 220661 hørtes logiskut jeg skal prøve men orker ikke nå kjære Takk jeg håper.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. oktober 2020 - 12:31 #23
# Kjære Lene jeg er trett og sliten du forklarte løsning i ditt innlegg 16 - og det er flott svaret står der ganske sikker prøv og let i en hel Bibel med ord og gloser det tar en time i den tistand jeg i Nå.
Du som er så dyktig hjelp meg lidt her - det jeg treng fra deg er 2 til 3 taste trykk.
Jeg har funner det jeg vil ha - for og få plasert dett  så må jeg opprette Grubber dette er også gjort -  legg til under Grubbe har jeg gjort - og der er jeg nå.
JEG NÅ VIDERE DERFRA TIL DET STED HVOR DET SKAL LIGGE _ OG ER OVER FIL OG HJEM - kan du snaret på dette JA ELLER NEI hvis ja så fortell Hvis nei så glemmer vi dette.
Jeg har ikke råd til og gjøre feil og ødelegge alt sammen det orker jeg ikke nå. beklager det. og Takk  ( har du Word kan det da ikke være så vanskelig for deg  og fortelle max 2 knapper ?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
25. oktober 2020 - 12:58 #24
Arne:
Ikke alt kan forklares med 2-3 tastetryk, selv om du gerne vil have det.

Dette bliver mit sidste forsøg på at hjælpe dig i denne tråd.

Du skal IKKE bruge en gruppe, som du har lavet.

Du skal lægge værktøjer over FILER og HJEM ved at føje værktøjer til den værktøjslinje, der hedder "Verktøylinjen for hurtigtilgang" på norsk og "Værktøjslinjen hurtig adgang" på dansk.

Her er en forklaring, jeg har skrevet. Den passer også til Word 2019:
"Sådan kan du føje en Word-kommando til værktøjslinjen Hurtig adgang (QAT)", https://www.thedoctools.com/wordtips/ekstra-kommandoer-i-hurtig-adgang/

Måske du bedre kan følge den forklaring end den Microsoft-forklaring, jeg har givet dig før.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. oktober 2020 - 13:27 #25
"4 Takk for din tålmodig hert Lene det går fint Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. oktober 2020 - 16:00 #26
220661 nå har jeg fått til det Lee skrev om jeg forsto ikke helt men siste melding var langt bedre der måtte jeg lese men opgaven ble løst Takk Lene  tilgi meg e så sliten nå - jeg fikk et svar fra 220661 Lena nå skal jeg gyve løs på dette i Morgen og da lukker jeg nok tråden også - unskyld om du syntes jeg har vert vanskelg det gjeller også 220661 men man må ikke gi seg vet du. god helg.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. oktober 2020 - 17:20 #27
# 20  Hei 220661 nå har jeg forsøkt lenge her og finne det du mener angående kontrast funket ikke stort det - men til alle det har vert lidt av en jobb nå er computeren ikke så verst..
Nå må jeg le lidt alikevel det er på tide. midt på Dagen sa Word 2019 stopp aner ikke hvorfor?
Der kon opp en rød lapp som er starten på progammet - etter lidt tiden tid kom der feilmelding det er jo MS program - før evt hade jeg fjernet alt av Word så det var helt rent men nei.

Så jobbet jeg lidt med det Lena kom med ogdet gikk fint derfor var jeg i godt humør men den ble kort varig for her forsvant også denne Word  hadde s¨krevet lidt på en post klad  - tok en kaffe kopp og ville fortsette med posten - nei den hadde slukket på samme måte Rød lapp var ferdig  Feil melling der også.
Jeg hadde gjort noe som kunne påvirke dette. Det var bare slutt. Nå har jeg ikke noe der heter Word?
Ok jeg ler lidt nå jeg får ta opp dette med selger han har jo solgt et programle faktisk kontaktet han MS angående Aktivering som MS forlanfger og det er innen 28 dage.
Har løsning nå først seller?  blir der problem - da vil jeg ha att Monny å da blir det  gratis    LibreOffice  ikke dårlig det heller.
Ddet skal ikke vøre enkelt men her ler jeg tros alt nå. Jeg lukker ikke selv om tiden er der nå - vi får ta med slutten også da. Men til Dere Takk for all hjelp.

s lu20 kke computeren jobber ikke så verst nå
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2020 - 17:48 #28
Velbekomme. Jeg stopper i tråden her. Har ikke mere at bidrage med på dit problem.
Avatar billede 450025 Ekspert
26. oktober 2020 - 02:57 #29
God morgen 220661 jeg forstår¨deg godt - du har vert fantastisk med din hjelp
Komklusjon uten din hjelp hadde jeg nok slitt. forferdelg.

Mange har stilt opp claes57 hjalp meg med  MSN Livsstil og Skype Buinees dem er borte ingen plage mer  står nå blant alle Apper og holder kjeft  EDGE plager heller ikke men du har rett dette blir også min Nettleser en gang jeg likte den -    men Firefox klare det nå med Nettbank    jeg overføre jtil paypal konto der og den fungere med alt av betalinger både tll  personer privat og inkludert  vare kjøp..

Lene er en Perle skrift størrelse hjalp veldig -  et navn til sa det samme med bokmerker jeg ikke så  Beate Takk til deg også  -  Tilføy bandet forstod jeg ikke men neste svar forstod jeg  Takk Lena. nå er dette på plass også.

Grums på computeren var ikke enkel og forstå men det er blit langt bedre. 220166. for meg nå også det hjalp.
Jeg er lidt lei meg men nå  folk hisser meg opp nå dem vet jeg ikke ser jeg sliter jeg - at på til svare en Annonym  her og det var svakt men derstod Ekspert?  Bilde navn manglet her hos meg det fortate at min computer nok ikke er helt frisk da.

Jeg har har bare godt og si om den personen Machel han har stiltopp for meg før han er Aktiv har også  navn Maiciel  Unskyld for det jeg skrev om deg  -  du forstod ikke at Arne hadde problemmer med Dataen  du bare kjeftet på meg og faktisk ba meg forsvinne også fra dette Forum.

Til alle vil jeg si jeg er forbanna på  MS  jeg har kjøpt deres produkt betalr dyrt for program 2200 kr og så er det utgått på dato etter 3 år med WIN10  dem stengte ned alt ink OneDrev hvor jeg har masse oppbevart    jeg var lammet jeg.

Men jeg har orden - oppbakk av WIN10 og av av alt jeg har og var ikke bekymret i hele tatt.
Jeg gjore selv en feil det inrømmer jeg -    jeg ser elendig i tillegg var jeg oppgit over MS -  jeg satte bort jobben til et Verksted -    Jada dette fikser vi -  Betaltate drosje hjem og da kom sjokket?  Da jeg så jeg hva dem hadde gjort -  da måtte jeg selv ta oppgaven å med hjelp av Jer i computerword kom jeg i havn for der er jeg nå. -

Jeg elsker coronna -  og folk som ikke kan jobben sin nå  har dem flykta langt bort og kommer aldri tilbake mer.  Deres Butikk er stengt nå -  og her jeg bor bor er det så som så med dem få Datasjapper der er igjen  selge kan dem men Sørvis er fint lite bare aller enkleste ting.  Da kan jeg langt mer en dem når jeg ser men gjør ikke det nå.
Computern er bygd  opp igjen nå av meg +    Hjelp fra frivillege Suportere fra computerword.den går fint nå.

Men i går så kom latteren Jeg har kjøpt 2 nye program Word dem  var ødelagt av dette Verksted  -  kjøpte nyt nå i Orginal Butikk via Paypal + levert - nedlasting som bare virket - men MS og deres Sikkert  -  det virker for deg i 28 dage nå.  Da må du Aktivere det ellers  slukker det.
Det var kompliser for meg sa til Selger kan du gjøre det dette for meg hos MS for g ja ok -  og begge Program fungere fint  - men her kom latteren min?

Først avgikk den ene Word med Døden på dagen -  senere aften Døde den andre
også og nå har Arne ikke Word 2019 mere -  er ikke be bekymret for det. Det er en Selger oppgave  hvis ikke  (Monny Back).
Altanativ Gratis Libera office den er ikke så verst heller den Gratis også  -  da har jeg nå en ting og til at si Takke  alle sammen for Hjelpen nå  - Håper jeg ikke blir kastet ut  av dette Forum da -  og nå lukker jeg denne tråden her for oppgaven er løst. God Søndag alle sammen. Arne.

Øyenlegenhar sagt tilmeg jeg skal hjelpe men lover ingen tin 29 Okt blir der gjort noe håper jeg. Takk allesammen.
  -

apper står der fortsatt men plager meg ikke -EDGE også den er tyst nå - men er ikke fremmen for denne jeg likte den - jeg har bruk for Netbank nå bruker jeg Firefox bare til dette

setter inn hos paypal og da fungere mine betalinger med alt.dem står blent alle ÅPPER enda men pager dem meg ikke er det -
ok 3 hjalp meg med større skrift 150  og selv bruker jeg Rullehjul i tilleg - Lene er en perle Legg tl Verktøy forstod ikke - helt men det fungere nå.

Du 220661 snakker varmt om EDGE er ikke uenigidet ogjeg kommerogså der men den må klare min Nettbank - Firefox klare dette bruker den ikke men kun når jeg overføre til paypal for da virker alt med betaling for vare - jobba lenge med dette grumset du ga løsning på dettefordi det er bedre nå

- EDGE er ikke uinteresand men jeg vil ha den skal klare min Nettbank så jeg venter.

Lene gjore forsøk med hjelp en gang med skrift storrelse + du og 1 til andre gang virket det -  srørre skriskrift var de

plager ikke nå meg lengre. Ikke EDGE heller
MSN fant jeg ikke  -  Skype Buisnees heiheller men den og EDGEdem finnes blant alle Apper

jeg ikke fant den er borte nåææSkype er blant alle Apper sammen med RDGe begge er Tavse den er men viser ikke mer å er ingen olage hller
EDGE kommer nokk i gang som min Nettleser
Avatar billede 450025 Ekspert
26. oktober 2020 - 03:04 #30
Her på slutten ble der masse krøll hva som gjore jo jeg skrev direkte her ikke klad først for her kan man ikke rette noe og var for for kjapp til og trykke godta.
Men god helg nå tråden er løst og jeg er fornøyt god Sønda da.