Avatar billede Peter4232 Praktikant
28. oktober 2020 - 01:38 Der er 1 kommentar

Hvad kan jeg sælge min ASUS K56CM for?

Hej herinde, jeg tænkte på at sælge min "gamle" bærbar som jeg nu har brugt i lang tid. Den virker helt fint men dog er batteriet ret dødt.

Mere er der vel ikke og sige om den.
Her kan i se den på nettet. https://www.dustin.dk/product/5010666590/k56cm-xx284h?ssel=false
Jeg har yderligere selv skiftet hdd til en ssd på 250gb.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. oktober 2020 - 07:56 #1
Hvis du skifter batteriet, så er slutpris omkring 2000kr ikke urimelig.
Alternativt, så giv den til en genbrugsbutik, der støtter et godt formål...