Avatar billede k_skriver Juniormester
30. oktober 2020 - 13:28 Der er 2 kommentarer

Søgning i filmappe

Hej,

Kan nogen hjælpe mig med om/hvordan jeg på en PC i en filmappe kan søge mig frem til alle filer der i filnavnet indeholder ” S???? ”  (altså mellemrum S efterfulgt af 4 ukendte tegn og afsluttet med endnu et mellemrum)

Kan jeg evt få fremstillet en BAT-fil, der kan finde de filer i en given mappe og kopiere dem over i en anden mappe?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
30. oktober 2020 - 14:04 #1
Avatar billede k_skriver Juniormester
22. januar 2021 - 14:03 #2
Tak, men der er umiddelbart ingen søgning, der kigger i en mappe og kopierer alle filer - hvor filnavnet INDEHOLDER "S???? " (hvor ???? kan være alle forskellige tegn/tal)

Nogen ideer til en makro i Excel / indhold til en BAT-fil, der søger i en mappe og kopierer alle filer - hvor filnavnet indeholder "S???? " (hvor ???? kan være alle forskellige tegn/tal) - til en anden mappe..