Avatar billede hclisbedsted Seniormester
31. oktober 2020 - 15:33 Der er 6 kommentarer

problemer med panasonic tv

jeg har et Panasonic tv TX-P 42GT 50 Y ,når jeg har lagt programmerne ind i den rækkefølge jeg gerne vil have kører det fint et par dage eller mere , men så pludselig når jeg tænder for TV , så er rækkefølgen helt anderledes og jeg må til at lægge alle kanalerne ind på ny , jeg har You See kabel tv , kan man gøre noget i indstillinger , eller er apparatet ved at være kaput ?--m.v.h.---H.C.
Avatar billede nopsen Ekspert
31. oktober 2020 - 16:26 #1
hvorfor reagerer du ikke på hjælpen i flere af dine tidligere spørgsmål?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
31. oktober 2020 - 16:50 #2
Undskyld ,men de sidste to ting jeg har skrevet om har jeg ikke fundet løsning på , jeg er ikke klar over at man skal skrive om det , det beklager jeg ,findes der et sted hvor man kan se reglerne ang. Computerwold?. med venlig hilsen H.C.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
31. oktober 2020 - 17:04 #3
Hej!

Jeg kender ikke til den specifikke model, men jeg har for år siden hjulpet en person med nogenlunde samme problemer på et Panasonic tv.

Løsningen var at oprette en favoritliste (favoritliste1) med de kanaler og den rækkefølge som personen ønskede.

På dette tv kunne man i infobjælken vælge at det var favoritliste1 tv'et brugte. Det løste problemet.

Håber dette stadig er løsningen på problemet.
Avatar billede nopsen Ekspert
31. oktober 2020 - 17:12 #4
#2
du har fået forslag til løsninger, men fortæller ikke dem der har brugt tid på det om det ku bruges, men forsvinder bare fra tråden.. man behøver vel næppe nærstudere regler for at vide det er dårlig stil.
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
31. oktober 2020 - 17:45 #5
tusind tak for hjælpen , jeg prøver det med favoritliste 1.  med venlig hilsen H.C.
Avatar billede thov Forsker
01. november 2020 - 00:47 #6
Selv Favorit kanal lister kan blive ødelagt.
Det har mit Philips TV præsteret, men da listen blev oprettet, kunne jeg
gemme en sikkerhedskopi på USB.
Det tog et øjeblik at genindlæse kopien, og alt var som før.

Forhåbentlig har Panasonic'en den samme funktion i indstillingerne.