Avatar billede Kira Gulløve Mester
02. november 2020 - 12:41 Der er 6 kommentarer

Nvidia driver

Hejsa. Jeg har lige opdateret mit windows 10.
(jeg gamer World of Warcraft).

Efter jeg har hentet opdateringen og jeg går ind i WOW får jeg beskeden jeg ikke har de korrekte display drivers? Jeg kan ikke spille og det hakker helt vildt.
Jeg kan virkelig ikke finde display drivers - mit graffik kort er NVIDIA GeForce GTX 560 Ti. Har prøvet mig på Nvidias hjemmeside men kan ikke få et download link.

Nogen der kan hjælpe mig? Så ville jeg godt nok blive glad
Avatar billede Slater Ekspert
02. november 2020 - 12:48 #1
Du går bare ind på https://www.nvidia.com/Download/index.aspx
og vælger det kort du har (500 series) og dit operativsystem og trykker søg og så download.
Avatar billede Kira Gulløve Mester
02. november 2020 - 13:46 #2
Så jeg skal tage det download link på 431 MB?
Avatar billede nopsen Ekspert
02. november 2020 - 18:19 #3
hvorfor bruge tid på dine spørgsmål?

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/232234?last=1012191

alle er uafsluttet, og du har en del hvor du ovenikøbet helt ignorerer de forslag der er kommet, og bare forsvinder.
Avatar billede Kira Gulløve Mester
03. november 2020 - 18:51 #4
Nopsen, det er jeg ked af. Jeg har bestemt ikke ignoreret har nok bare været dårligt til at kvittere. Det beklager jeg og skal nok være bevidst om det fremadretter herinde!
Avatar billede Slater Ekspert
03. november 2020 - 18:56 #5
Kira, når jeg søger på dit kort (Geforce 500 series til Windows 10), så står den til 445,39 MB. Men ja, det er den fil du skal have - hvis du ellers har indtastet tingene korrekt.
Avatar billede Zjapper Novice
06. november 2020 - 15:24 #6
Sjovt, jeg fik samme opdatering af winddows den 2 november, og pludselig gik mit grafikkort amok og pc'en crashede.
Har måtte geninstallere windows for at komme ind igen, og siden da har windows deaktiveret mit grafikkort med error 43, så kan ikke andet end at gå på nettet nu.

Har brugt 4 dage på at forsøge med div nvidia drivere og guides fra nettet uden held. Og har måtte slå windows update fra, da det samme sker igen hvis min pc får den nyeste windows opdatering (crasher og genstarter igen og igen duen nogensinde at komme ind til windows = må lave genoprettelse fra genoprettelsespunkt for at komme ind igen).

7 år gammel "gamer" pc med et GTX 770.

Sjov tilfældighed? Eller er det den nye opdatering som fucker gamle GTX kort op?