Avatar billede slothens Juniormester
02. november 2020 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeres bud på et MINIMALISTISK kontor set-up af "off-shelf" produkter, til gaming og videoredigering op til 4k

Jeg vil gerne høre jeres bud på hele pakken:

- Skærm
- PC
- Tastatur
- Mus

Link gerne til produktet.

Som sagt, skal det være minimalistisk, og lækkert at se på og have stående fremme, ellers får jeg ikke lov af konen.

Budget: 20.000

Det skal være hyldeprodukter, da jeg ingen viden eller mulighed for at tage stilling til de tekniske detaljer.

Og så skulle det gerne kunne holde mig underholdt og godt kørende i nogle år ud i fremtiden. Forventer ikke at maskinen altid skal kunne køre de nyeste spil ud i fremtiden, da der er kommet nye fx-kort, men som udgangspunkt vil jeg bare gerne være godt med så længe som muligt.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
02. november 2020 - 14:26 #1
Et forslag til pc, ellers kig hvad de ellers har på siden.

Med prisen er der stadig råderum til skærm og andet tilbehør.
Avatar billede slothens Juniormester
03. november 2020 - 10:20 #2
@thomas_bk

Glemte du et link? Jeg kan ikke se noget :)
Avatar billede thomas_bk Ekspert
03. november 2020 - 10:27 #3
Måske jeg glemte det, eller en admin slettede det som reklame.
her er det dog.
https://ogaming.dk/produkt/nzxt-competitive-gamer/