Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. november 2020 - 08:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med Facebook på iPad ( ca 1 år gammel )

Når jeg er logget ind på FB kan jeg ikke bruge den øverste blå linie

Så jeg kan ikke komme i min profil, bruge tilbage-pilen eller komme i indstillinger og log ud

Det gjorde ingen forskel at slette Facebook-appen eller genstarte

Kom efter sidste opdatering af iPad

Ingen problemer fra en pc

Håber på hjælp
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. november 2020 - 09:37 #1
På iPhone med IOS 14.1 fungerer det ok - du mangler ikke en opdatering af OS'et?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. november 2020 - 10:24 #2
Nej
Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. november 2020 - 16:31 #3
Problemet har løst sig selv en en opdatering for få dage siden

Beklager besværet