Avatar billede HHA Professor
03. november 2020 - 11:24 Der er 1 løsning

Workbooks.Open

Hejsa,

Jeg har et regneark hvor jeg på den ene fane har nogle ting der skal opdateres fra andre filer.
Jeg kan godt få det til at virke, ved at skrive hvor filen ligger i VBA.
Mit ønske er at jeg har en rulleliste i F18, som "kigger" på en fane som hedder XXX i samme regneark. Her laver jeg så en liste med navne på de filer man kan vælge i mellem i fx kolonne G.
I kolonne H har jeg så indsat stifinder vejen til den fil den skal åbne.

Hvordan får jeg nedenstående linje til at kigge på F18 som er en rullemenu (De ligger i samme fane) som kigger på fane XXX i kolonne G og skal bruge stien som ligger i kolonne H i samme række som den valgte i kolonne G?

Set src = Workbooks.Open("STIFINDER VEJEN", True, True)
Avatar billede HHA Professor
22. juni 2021 - 20:10 #1
Lukker dette spørgsmål, da det er til gene for andre at det er åbent.
Løst eller ej.