Avatar billede 450025 Ekspert
03. november 2020 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Eninpåsliten Reklame.

เชื่อมโยงฟังก์ชันสมาร์ท ให้คุณอยู่บ้านสบายลงตัว
Innboks
Samsung Electronics Thailand via amazonses.com
19:16 (for 6 minutter siden)

หากคุณไม่สามารถอ่านอีเมลนี้ได้ กรุณาคลิกที่นี่
Thank you for being our valued customer.
Please click here if you are unable to view content.
Jeg plages av denne her hver eneste dag jeg har gjort alt - filter deen er Blokker  både med Ublock ABC adlock Plus -  er der noen som vet hvordan - tror den  via et Nettsted Amason (det er ren gjetning fra meg) jeg klare ikke og drepe denne er der noen som vet hvordan Takk om noen vet hvordan.
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. november 2020 - 15:59 #1
Hvis du har afsenderens mailadresse, må du kunne blokere den i uønsket mail én gang for alle.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2020 - 17:35 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2020 - 17:36 #3
Tillad eller bloker notifikationer fra alle websites
Åbn Chrome på din computer.
Øverst til højre skal du klikke på Mere  efterfulgt af Indstillinger.
Klik på Indstillinger for websites under "Sikkerhed og privatliv".
Klik på Notifikationer.
Vælg, om du vil blokere eller tillade notifikationer:
Tillad eller bloker alle: Aktivér eller deaktiver Websites kan spørge, om de må sende dig notifikationer.
Bloker et website:Klik på Tilføj ud for "Bloker". Angiv websitet, og klik på Tilføj.
Tillad for et website: Klik på Tilføj ud for "Tillad". Angiv websitet, og klik på Tilføj.
Tillad lydløse notifikationsprompts: Giv websites tilladelse til at sende notifikationer, og klik derefter på Få lydløse meddelelser (dette sørger for, at dine notifikationsprompts ikke forstyrrer dig). Du stopper med at modtage notifikationer, når du har ignoreret flere notifikationer fra et website, eller hvis andre brugere normalt ikke tillader notifikationer fra et website.
Avatar billede 450025 Ekspert
04. november 2020 - 01:58 #4
ErikHg  God morgen jeg syntes det er forferdelig og bry deg og andre her med dette men denne anongsen plager hele tiden hver dag -  håper du ser skjermklipp jeg har bare tatt det øverste og det nederste reste står bare på Tnai – masse bilder med alt mulig skitt.
Jeg har brukt UBLOCK - Adblock Pluss – Fiter av forskjellige slag ingen ting nytter  får  ingen kontakt med dem helt  umulig også. Det sonm står på Norsk har jeg oversatt selv..    https://ibb.co/mtHWjqv
JJeg skriv her somer til 150 nå må dette? 220661 ja den fungere ikke har prøvd den flere gange. Din oppskrift skal jeg kopier lidt senere i dag husk ser mtrentikke - der kommer enher som ser prøver da. og vender tilbake senere med dette.
Takk begge 2 så langt.
Avatar billede 450025 Ekspert
04. november 2020 - 04:35 #5
Google - Instillinger -  Chrome  kan beskytte deg – Sikkerhet ble nettop kjørt –
(jeg Kjøre økt beskyttelse det skulle jeg ikke ha gjort)
For nå kommer jeg ikke inn på computerword – herlig et problem til for dette Faenskapet av Reklame.
(Tilbake igjen akseptere Informasjonskapsler))    Så nå kom jeg da inn på computerword igjen ikke dårlig det i allefall?

Noe om Web finner jeg ikke.  Men sente Mail til deres adresse hvor jeg forlangt at dette dem måtte avsluttes med deres Rreklame.

Kom bare i retur til min til inboks.  (Samsung Marketing)  Svarer ikke - ingen tilgang.

Nå får jeg får jeg hjelp senere i dag som ser bedre en meg jeg sitter med forstørrelses glass her.
Nå er han Thai om han har peiling vet jeg ikke?  Kanskje jeg får leve med dette i fremtiden.  Akk ja.
Avatar billede 450025 Ekspert
04. november 2020 - 12:34 #6
Det er altid viktig og gi tilbake mel ja. Og jeg spør en som ser normalt hvordan er min skjerm for du ser? Jeg ser elendig?
Jeg hadde da fått hjelp av 220661 resultatet hjalp men ikke nok er mit svar?

Jeg har brukt medesin for Øyene i 2 år nå –  Kom til annen Øyelege og fikk dette svar.  (dem er ingen vert for deg)
Disse gråper er farlig for deg og dine øyne –  her er nye dråper bruk dem.
Før så jeg lidt 45% (med dem nye er jeg nede tror jeg i Max 30% og bygge Data med dette  er ikke stas noen feil ja men nå kjøre den helt ok bortsett fra skjermen.
opp på nytt. Det har sine konsekvenser dette.
Da sa jeg følgende til han som kom skal jeg bytte skjerm Ja eller Nei –  reiste kom hjem satte den opp –  jeg endret ikke noe i computern i hele tatt –  jeg ser fortsatt 30 % men endelig viste det seg at 660661 hadde helt rett i den forklaring han ga meg og jeg fulgte den  - derfor retter jeg en Takk til deg for dette..

Med Ny skjerm ble alt meget lettere nå (feilen var nok dårlig Skjerm)    ikke jeg og ikke computeren var feilen.

Mitt spørsmål i dag angående  Samsung Marketing som ikke svare bare Returpost  til min mail adresse vedkommende ikke funnet selv om jeg prøve 3 stk som skulle peke ditt
are (หากคุณไม่สามารถอ่านอีเมลนี้ได้ กรุณาคลิกที่นี่)
Den reklamen klare jeg heller ikke med hjelp av Jer fra computerword det er en Reklme som  er på linje med fjerning av nye EDGE –  nå sjenere ikke EDGE meg lengre den app er der bare -  skal brukes den dag den klar det jeg trenger?

Men reklamen fra Samsung må jeg leve med hver eneste dag resten av livet. for den er umuig og fjerne
Han som ser godt og hjalp meg måtte gi opp han også –  Nå har jeg følgende valg – denne får jeg nok leve med.

Mitt spørsmål var ikke løst Sorry men jeg velger og avslutte denne Tråden nå.
Til
Til Jer som hjalp med løsning  Takk for all hjelp.    Arne.