Avatar billede nu_igen Professor
05. november 2020 - 10:58 Der er 2 kommentarer

logge ind på en andens konto fra egen pc

Hej
Jeg skal logge min mand ind på hans gmail fra min pc - for at printe noget ud.
Men min pc åbner altid med min egen Gmail. Hvordan ændrer jeg til mandens Gmail konto? Jeg ved jo at man kan logge på sin Gmail konto fra en hvilken som helst Pc. ............har glemt hvordan. Hjælp ønskes - Tak
Ingeborg
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. november 2020 - 11:10 #1
Enten bruger du en anden browser - eks. internet explorer, som ikke mange bruger længere, men som er standard i Windows 10.

Eller også klikker du på dit profilbillede oppe i højre hjørne, og logger af.
Avatar billede wjens Guru
05. november 2020 - 14:12 #2
Du kan også bruge din normale browser ved at gå i "private" eller "inkognito" mode (det hedder lidt forskelligt i de forskellige browsere), for så er der ingen hukommelse for logins.