Avatar billede nu_igen Professor
05. november 2020 - 11:09 Der er 4 kommentarer

Linkedin

Hej - Jeg får daglige emails om at så og så mange har søgt mig på Linkedin.
Jeg har ikke tilmeldt mig Linkedin, men hvordan bliver jeg fri for disse emails?
Ingeborg
Avatar billede madklub Guru
05. november 2020 - 12:49 #1
Hvis du ikke er tilmeldt LinkedIn, kommer de ikke fra LinkedIn.
Det er sikker forsøg på fishing.
Kan du højre-klikke og markere som spam?
Avatar billede nu_igen Professor
05. november 2020 - 13:11 #2
Jeg er ikke tilmeldt LinkedIn, så det er træls med disse mails.
Ingeborg
Avatar billede madklub Guru
05. november 2020 - 14:29 #3
Ja, det er det.
Men da du ikke er tilmeldt LinkedIn, kan du jo heller ikke få besked fra dem.
Kan du ikke markere de mails som spam?
Avatar billede nu_igen Professor
05. november 2020 - 20:03 #4
Jeg har desværre ikke fundet ud af, hvordan man på Ipad markerer mails som spam. Hidtil er de røget ud til slet i papirkurven.