Avatar billede luffe1955 Seniormester
06. november 2020 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

microsoft konto

Vi skal foretage rettelser af din Microsoft konto( sandsynligvis fordi din adgangskode er ændret ) vælg dette for at foretage rettelser i indstillingen

Denne besked har jeg fået et stykke tid
og hver gang skal jeg logge på mine 2 mail konto som er i outlook.com
og er sat ind i post programmet Outlook ????
og nu også min  g mail som er i Windows appen ???
Avatar billede klaudi Ekspert
06. november 2020 - 15:31 #1
Måske dette virker, jeg har fået en meddelse om at min konto kræver min opmærksomhed, det ordnede jeg her:

Åbn Indstillinger, WIN+I, klik på Konti, under Dine oplysninger er der nok et punkt hvor du skal bekræfte din konto eller noget lignende!
Avatar billede luffe1955 Seniormester
06. november 2020 - 15:51 #2
jeg prøver
Avatar billede luffe1955 Seniormester
06. november 2020 - 16:22 #3
taak for hjælpen
det var det jeg skulle
Avatar billede klaudi Ekspert
06. november 2020 - 17:04 #4
🤔👀!
Avatar billede mort1 Ekspert
06. november 2020 - 17:07 #5
Kan se, at du har fået løst dit problem, hvilket jo er rigtig godt, men, hvis du fik hjælp her gruppen, så må det være fra Klaudi #1, og så skylder du ham vist kredit for hans hjælp, det kan du give ham, ved at markere hans svar som løsningen.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2020 - 17:23 #6
ukendt@ukendt

Marker venligst KUN de indlæg der har løst dit problem.
#1 Er jo løsningen på dit problem som jeg forstår det.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
09. november 2020 - 09:49 #7
kan desværre se at den samme fejl er at konstatere igen ???
det forstår jeg ikke, da jeg bekræftede min konto fik jeg en sms far Microsoft med  en kode jeg skulle taste ind. så hvorfor denne fejl igen