Avatar billede per2edb Guru
13. november 2020 - 19:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning af Forme, Tabeller og Makroer

Jeg har mange skift mellem forskellige Forme, Tabeller og Makroer
Man kan se dem enkelvis  en "Container" i venstre side. Samlet eller delt.
Hos mig fylder hver kategori af Forme, Tabeller og Makroer flere scrol sider så de skal vises hver for sig i "Containeren" .
Jeg er så nød til hoppe ud af formen når der skal skiftes mellem Tabeller og Makroer.
Er der nogen der ved om man kan oprette 2 eller flere "Containere" samt hvordan man gør det
Avatar billede Gustav Ekspert
13. november 2020 - 20:07 #1
Du kan oprette en eller flere "Brugerdefineret gruppe" og så føje objekter hertil, evt. i en blanding af fx formularer og tabeller.
Avatar billede per2edb Guru
14. november 2020 - 10:42 #2
Jamen de ligger stadig i samme "Containeren" (Jeg kender ikke navnet på denne, men det er der tabeller. makroer og forme mv. vises som standard)
Jeg søger mindst 1 mere så man f.eks i den ene ser Forme, den anden Makroer osv.
alle åbne på samme tid
Avatar billede per2edb Guru
16. november 2020 - 17:25 #3
Ingen svar så det kan nok ikke lade sig gøre
Hvis det er uklart så søger jeg 2 eller 3 "Containeren" eller måske bedre forklaret kolonner i venstre side med Formene og Makroer. En i hver kolonne
Avatar billede Gustav Ekspert
16. november 2020 - 18:04 #4
Det kan man ikke. Der er kun en kolonne.