Avatar billede cremebollen Juniormester
14. november 2020 - 11:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung smart tv, kan ikke finde netværk

Fjernsynet skal køre på min iPhones internetdeling.
Men når jeg søger efter trådløsenetværk, kan tv'et overhovede ikke finde noget som helst.
Jeg har kunne gøre det for 1 måned. siden og der fandt det også flere netværk i området.
Er på en Campingplads, så der er mange netværk i nærheden.
Er der noget i indstillingerne på tv'et man skal ændre???
15. november 2020 - 00:27 #1
er det 2.4 eller 5 GHZ Net
Avatar billede cremebollen Juniormester
15. november 2020 - 18:49 #2
Hej Overgaard
Det er internetdeling på iPhone, som er på mobilnettet.
Fik dog gang i det i går, men i morges var den gal igen. Fjernsynet kunne slet ikke finde nogle netværk.
Jeg tog stikket ud af fjernsynet i 2 min. Så kunne den finde netværk igen.
Det er som om det skal genstartes hver gang.
Avatar billede cremebollen Juniormester
17. november 2020 - 09:25 #4
Ja det vil jo nok være den bedste mulighed. Jeg takker for hjælpen.