Avatar billede ErikHg Ekspert
18. november 2020 - 19:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pludseligt indsatte sidetal i Ecxel :-0

Jeg har lige siddet og har rettet lidt i mit register over mine DVD-film.
Pludselig var der store sidetal delt op i felt på Ecxel-arket.
Jeg aner ikke hvad jeg har trykket på, men noget er i hvert fald gået galt.
Der er Windows 10 installeret og MS Office 2019. Registeret blev oprettet for omkring 10 år siden i MS Office 2010. Som det tydeligt fremgår at ovenstående er Ecxel ikke ligefrem min spidskompetence.
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med at få disse sidetal fjernet.

Jeg har indsat et link med et screenshot her under.

https://ibb.co/gZ8hkwD

På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede store-morten Ekspert
18. november 2020 - 19:42 #1
Du har fået trykket på knappen: Vis sideskift
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. november 2020 - 20:07 #2
Så er det klaret. Det var en "fejl 40".
Takker for hjælpen :-)