Avatar billede Teknikblind Juniormester
21. november 2020 - 12:35 Der er 1 kommentar

Ipone har ingen kontakt til Itunes på pc

Hej

jeg kan ikke installere driver til min iphone på min pc, da denne fil mangler på min pc:C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.

Kan nogen hjælpe mig hvor eller hvordan jeg kan genetablere den igen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. november 2020 - 13:52 #1
(gen) installer iTunes.

Du får Driverne med installationen, og så vidt jeg ved leveres de ikke på andre måder.

Nogen har nok afinstalleret "Apple Devices" fra PC´en efter iTunes var installeret - dermed afinstalleres driverne.

Så installer https://www.apple.com/dk/itunes/ - så burde du have driverne med.