Avatar billede erlandsen Seniormester
29. november 2020 - 12:02 Der er 3 kommentarer

Tekstfelt i rapporthoved

Jeg har en rapport hvor jeg har en overskrift i rapporthovedet - men jeg vil også gerne have et tekstfelt deroppe...

Overskriften er "Aktive sager" og da rapporten fremkommer ved, at man klikker på en knap og herefter skriver sine initialer i et vindue (feltet KursusAnsvarlig)
[Indtast Ansvarlig (Initialer)] - så vil jeg gerne have at initialerne kommer til at stå efter "Aktive sager" i rapporthovedet.

Er det muligt?
Avatar billede Gustav Ekspert
29. november 2020 - 12:45 #1
Opret en tekstboks med ControlSource:

=[Indtast Ansvarlig (Initialer)]
Avatar billede erlandsen Seniormester
29. november 2020 - 14:17 #2
Kan jeg desværre ikke lige finde ud af
Avatar billede Gustav Ekspert
29. november 2020 - 16:04 #3
[Indtast Ansvarlig (Initialer)] er din parameter, som rapporten beder om.