Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. november 2020 - 19:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny ringetone til Samsung Galaxy S7

Kan man downloade en :
Ny ringetone til Samsung Galaxy S7 ?

Jeg vil gerne have en "Klassisk Telefon lyd".

"Gammeldags lyd"

Men der er der ikke som valg i indstillingerne.

Venlig Hilsen *Jørn *
Avatar billede Jordegern Seniormester
29. november 2020 - 19:28 #1
Avatar billede Erik K Ekspert
29. november 2020 - 22:42 #2
Hvis du helt selv vil bestemme ringetonen, kan du måske bruge denne metode til at lægge evt. mp3 eller ogg filer på telefonen:
"Sørg for at have et sd-hukommelseskort i telefonen
Sæt din Android-telefon til pc'en med et usb-kabel
Vælg 'tilslut som diskdrev' på telefonen
Navigér til hukommelseskortet på din pc
Opret en folder med navnet 'ringtones'
Inde i folderen 'ringtones', opret en folder med navnet 'notifications'
Nu lægger du de lydfiler, som du vil bruge som ringetoner i 'ringtones'-folderen.
Derefter lægger du de lydfiler, som du vil bruge som notification-sounds i 'notifications'-folderen.

Når først der ligger lydfiler i ringtones og notifications foldere, så scanner mobiltelefonen dem selv og du kan nu vælge dine egne lydfiler / musik under indstillinger>lyde i telefonen.