Avatar billede SaraHHH87 Praktikant
01. december 2020 - 16:47 Der er 1 kommentar

Problemer med one.com

Min side https://www.norhtoemrer.dk/ har været nede i ret lang tid (4 timer) ved one.com, har de ingen form for ansvar når siden går ned i så mange timer, og hvad er endelig grænsen på hvad der er tilgivende?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. december 2020 - 10:58 #1
på one.com logger du ind, og klikke i top højre på 'min konto' der er en 'kontakt supporten' - de ved mere end vi gør om evt problemer