Avatar billede petert Forsker
01. december 2020 - 20:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

re installation af Win 10

Jeg har en Lenovo som kører win 10 pro, jeg vil lave en hel frisk og ny installation, og så kun lægge de app på jeg skal bruge nu.
Hvordan gør jeg dette og stadig beholder alle win 10 opdate der er kommet.?
mvh
Petert
Avatar billede poko1 Ekspert
01. december 2020 - 20:44 #1
Du skriver at du vil lave en helt ny installation, hvilke opdateringer mener du?
Hvis du henter den sidste nye version får du også de allersidste opdateringer!
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2020 - 18:36 #2
Windows vil normalt blive opdateret med det nyeste under installationen. Kan ikke huske om man kan fravælge det, men det er ikke en fordel. Og de opdateringer der ligger nu vil blive formateret væk når du installerer på ny.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2020 - 18:42 #3
Generelt:
Husk at følge op på dine spørgsmål og marker indlæg der giver en løsning for dig.
Du er ikke så flink til dette kan jeg se på din profil.
Det er nemmere at få hjælp, hvis man følger op og giver respons tilbage på de forslag der kommer.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2020 - 07:18 #4
Da du har fået svar på det du spørger om så dropper jeg overvågning af denne tråd.