Avatar billede 1smily Praktikant
04. december 2020 - 15:47 Der er 1 løsning

Oplader med mindre watt

Hej
Jeg står med en lader på 135 w - 20v 6.75 amp som er stået af.
På min bærbar er der også mulighed for hurtigopladning men bruger det da den altid er til strøm.
Kan man fx bruge en lader med mindre watt fx 90 og 4.5 ampere eller kunne det gå ud over ydelsen ved spil på pcen?

Mvh
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. december 2020 - 17:35 #1
Det burde du - Jeg har uden problemer brugt lader der var tilgængelige så længe stik og volt passer du får selvfølgelig en længere opladetid og risikerer ved hård belastning at batteriet aflades selv med lader på - prøv at se hvad maxforbrug er for sin CPU og dit grafikkort er.
Producentet kan have lagt tjek ind - min Apple telefon - kan finde på at brokke sig over et uoriginalt ladekabel -"uorginalt tilbehør virker måske ikke " men den lader dog...