Avatar billede nu_igen Professor
05. december 2020 - 14:36 Der er 3 kommentarer

Kodeord ved tilgang på IPad

Hej - efter opdatering til,version 14.2 skal jeg taste en kode hver eneste gang jeg åbner IPad’en. Jeg fravagte fingertouch, fordi jeg ofte har nedslidt hud på min finger eller maling/sekundlimsrester. Troede derfor ikke rigtig på at mit fingeraftryk ville virke. Gør det det, uanset fingerens tilstand? Kunne måske vælge lillefingeren, som er knap så udsat hos mig.

Kan jeg helt slippe for en kode? Det kunne jeg i tidligere versioner.
Jeg kan ikke finde nogetbunderbindstillinger.
Der må være andre, som ofte åbner tabletten og ikke gider taste kodvhver gang.
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
05. december 2020 - 15:03 #1
Under indstillinger - faceID og kode - slå kode fra
Avatar billede nu_igen Professor
05. december 2020 - 17:26 #2
Hej på ipad kan jeg ikke finde face Id. Hvad er indgangsmenuen til det?
Avatar billede INK Ekspert
05. december 2020 - 17:40 #3
Den hedder nok "touchID og kode", da du ikke har faceID på din iPad.