Avatar billede Muprhy Mester
06. december 2020 - 11:38 Der er 1 løsning

Hjælp til forbindelse til github

Hejsa
Jeg ved ikke lige om det er den rigtige tråd at skrive i, men prøver lige chancen alligevel.

Vi er i gang med et gruppeprojekt, og bruger Visual Studio og Github til det. Mit spørgsmål er, efter en af os har comitted, kan man godt se ændringerne både på github.com og github desktop. Derefter trykker jeg på "pull origin" inde på desktop, klikker på "repository" og åbner mit program fra "Show in Exlporer". Men når jeg åbner programmet, kan jeg kun se ændringerne jeg selv har lavet, og ikke det min partner har lavet. Åbner jeg programmet forkert?
Avatar billede Muprhy Mester
06. december 2020 - 12:23 #1
Jeg har fundet ud af det! :)