Avatar billede Muprhy Mester
14. december 2020 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Unified Process - Transition

Hejsa.

Den sidste iteration fase Transition ved Unified Process, er det rigtig forstået at det er den del man "viser" demonstrerer sin endelige program?

Tak! :)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2020 - 16:04 #1
UP er noget generel/abstrakt.

Men jeg vil sige at demonstration til brugerne på et test system er sidst i construction og at transition er faktisk udrulning af af produktet som beta-version til produktion for en del af brugerne.
Avatar billede Muprhy Mester
14. december 2020 - 17:07 #2
Tak Arne! :)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2020 - 17:24 #3
At transition er udruldning af beta er veldokumenteret i UP dokumentation.

At en demo hoerer hjemme sidst i construction er ikke naevnt eksplicit i de boeger jeg har, men de siger at construction resulterer i software klar til udruldning. Og jeg vil mene at en demo er et meget naturligt element for at faa beslutningstager til at sige "OK - vi rulle rud".