Avatar billede prinsib Seniormester
14. december 2020 - 18:51 Der er 7 kommentarer

Installere en apps på min PC

Hej herinde.
Er der nogen som ved hvordan man installere en apps til en PC.
Det drejer sig om en apps til mit udendørs overvågnings camera. V380.
Ib
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2020 - 19:19 #1
hvis den er lavet til windows, så er det vel lige ud ad landevejen.
Hvis den er skrevet til ios/android, så kan du pt ikke.
Avatar billede Slater Ekspert
14. december 2020 - 19:26 #2
Du kan sagtens installere mobil-apps på en pc, det kræver bare en emulator.

Dem er der tonsvis af, jeg har bare ikke rigtig erfaring med nogle af dem, ud over Android SDK, som er til udvikling. Jeg har hørt om BlueStacks, som skulle være god, men den er mest beregnet til spil. Men der er ikke mangel på dem, hvis man søger på "android emulator" eller "ios emulator".
Avatar billede INK Ekspert
14. december 2020 - 19:34 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2020 - 20:00 #4
muligheden for android apps kommer 'snart' direkte i windows - men før det kommer, så er det ikke godt for alle android-telefoner, men vil kun virke på få modeller.
https://www.theverge.com/2020/8/5/21355997/microsoft-your-phone-app-windows-10-android-support
Avatar billede prinsib Seniormester
14. december 2020 - 21:57 #5
Hej.  Undskyld det var til en iPhone.
Ib
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2020 - 08:30 #6
en emulator kan ofte gøre det - jeg har ingen erfaring med hvilken, der er bedst (det kan nok svinge afhængig af den app, der ønskes kørt).
iPadian skulle være den mest udbredte
https://techviral.net/run-ios-apps-on-pc/
Avatar billede prinsib Seniormester
15. december 2020 - 11:37 #7
Super tak. Jeg prøver en af dem.
Ib