Avatar billede oliver3012 Praktikant
16. december 2020 - 15:09 Der er 6 kommentarer

Diskplads bliver mindre hele tiden.

For cirka en uge siden havde jeg 20 gb plads tilbage på min disk. Her i løbet af den her uge er den bare blevet mindre og mindre, den ligger nu på 12,5 gb. (jeg har ikke installeret noget).

Jeg har lige renset min PC med et program, den fik den op på 12,9 men efter et genstart var den nede på 12,5 gb igen...

Nogen der ved hvordan man kan fikse det eller ved om der ligger noget dårligt på min PC?
16. december 2020 - 15:30 #1
Hvis ikke du dette program så anskaf det straks: CCleaner det kan fixe dit plads problem. held med det
Avatar billede bsn Forsker
16. december 2020 - 15:55 #2
Klik Denne PC
Højreklik din harddisk - vælg Egenskaber i bunden
Klik på Diskoprydning
Slet de filer der kan slettes på listen
Efterfølgende
Klik på Diskoprydning
Vælg Ryd op i systemfiler
Slet de filer der kan slettes på listen
Avatar billede oliver3012 Praktikant
16. december 2020 - 16:00 #3
Tak for jeres hjælp, den er nu oppe på 15,9 gb plads tilbage. Jeg vil skrive igen hvis det blive ved med at være et problem de næste par dage :D.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2020 - 16:04 #4
#3 Hold øje med i hvilken mappe der sker en ændring.
Avatar billede askalot Mester
16. december 2020 - 16:50 #5
https://www.jam-software.com/treesize_free  lille program der kan vise dig hvilke mapper der "fylder
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
16. december 2020 - 17:27 #6
Tøm denne mappe manuelt. Den tømmes ikke af Diskoprydning:
C:\Windows\Software distribution\Download
Der kan ligge flere gigabyte.