Avatar billede johnbr Seniormester
17. december 2020 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overføre app fra Ipad til Iphone

Hej jeg har en app på min Ipad, som jeg gerne vil have overført til min iphone.

Problemet er, at min Iphone automatisk opdaterer apps'ene og nu har jeg fået en ny version af en app, som jeg ikke kan bruge, men jeg har den gamle version på min Ipad.
Avatar billede Erik K Ekspert
17. december 2020 - 16:02 #1
Det tror jeg ikke du kan.
Normalt kan man kun installere apps ved at hente dem i app store til de enkelte enheder.
Avatar billede stjans Guru
19. december 2020 - 18:20 #2
Der er måske en mulighed. Slet den fra din telefon og så sæt de to enheder til at synkronisere apps.

Det er kun et gæt - men det bør virke....

https://www.youtube.com/watch?v=ou8OFqcqiic

HVIS det virker, så slå auto opdateringen fra transfer apps fromm på din telefon.
Avatar billede stjans Guru
19. december 2020 - 18:20 #3
Og det er SÅ irriterende, at man ikke kan rette i sine opslag herinde !!!!!