Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 14:32 Der er 37 kommentarer

Køb af Office 2019

Købte en Office 2019 på e-bay. Men den kan ikke aktiveres. Får beskeden ID blocked. Var heldigvis meget billig.

Købte ellers en til min gamle computer. Det fungerede som det skulle. Kan desværre ikke finde ud af hvor jeg købte den.

Ikke mere e-bay.

Fandt denne: https://productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2019-professional-plus/?dTribesID=mdTNrT45ZLvF0QC4EjgMT53EGfp5X0FK%7Cadtribes%7C3280&utm_source=Google%20Shopping&utm_campaign=GameKeys-GoogleFeed-SE&utm_medium=cpc&utm_term=3280&gclid=Cj0KCQiAw_H-BRD-ARIsALQE_2OpJw8rllyuRt0clgVeRGJlhHscx51NLjknK9PUAbFr4rD64rT0xE8aAsQCEALw_wcB

Det er stadig meget billigt. Hvad er bagsiden af medaljen? Og er det til download eller til at sende med posten?
Avatar billede mort1 Ekspert
18. december 2020 - 14:50 #1
Du har sædvanligvis mulighed for at få dine penge retur, hvis du køber noget på e-bay som ikke dur
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2020 - 15:27 #2
Disse genbrugslicenser skal almindeligvis aktiveres pr telefon. Lidt bøvlet, men absolut muligt. Officepakken downloades via et link fra Microsoft og aktiveringskoden indtastes på hjemmesiden. Du kan ikke aktivere selve programmet over nettet, idet du så modtager fejlmeddelelse. Følg beskrivelsen i mailen fra leverandøren.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 15:43 #3
Det går helt som ventet. Skulle have ladet være. Nu har jeg købt det. Gennemgået vejledningen over telefonen. Blot for at få besked "Vi er desværre ikke i stand til at godkende".

Kan snart ikke tage mere nu!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2020 - 16:18 #4
Du henvender dig til leverandøren og oplyser om fejlen, så får du en ny licens. Har anvendt Produktkeys et par gange uden problemer.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 16:36 #5
Det har jeg gjort.

Et sted står der man i det tilfælde vil modtage en nye inden for en time. der er nu 15 minutter tilbage.
Et andet sted står de kun besvare henvendelser til kl. 15.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 16:36 #6
Og nu er det weekend. Alle tiders.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 16:39 #7
Den tager jeg lige igen.
Ét sted står man i det tilfælde vil modtage en nye inden for en time frem til kl. 23. Der er nu 15 minutter tilbage.
Et andet sted står de kun besvare henvendelser til kl. 15.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 16:58 #8
Fantastisk. Ser ydermere ud som om jeg har købt noget helt forkert. Outlook kalender i månedsvisning ser sådan ud: https://i.postimg.cc/hv2fdCyd/Udklip.png Kan jeg ikke bruge til noget som helt. Hvor blev de store firkanter ved hver dato af...
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 17:02 #9
Hvilken gang lort! To gange penge ud af vinduet.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 17:05 #10
Når jeg skal se mails i en mappe er den tom. For at se dem skal jeg klikke på "Klik for at se mere på Microsoft Exchange".

Hvad er det jeg har købt??!

Jeg opgiver!
Avatar billede 450025 Ekspert
18. december 2020 - 17:05 #11
Ink 4 svare deg kjøp på Ebay er uten problemer – min erfaring er dette
Du kjøper det program Word 2019 laster det ned det fungere fint. Du kan ikke Aktver det online nei kun på telefon.
Jeg har et handikap og klare ikke den jobben kanskje alder + dårlig syn – jeg forteller dette til selger kan du hjelpe meg.
Jeg får dette svar jeg forstår ditt handikap last ned send et Skjermklipp så hjelper jeg deg ingen problem med dette.
1 time kom koden til mitt hjemland og oppgaven var løst – Word holder for meg og den er nesten Gratis på Ebay. Det var min erfaring det
God Jul til TYråstarter og dem andre også.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 17:23 #12
Jeg ved ikke engang hvad jeg skal købe for at få den rigtige version af Outlook. Vidste er var forskel på dem.

Kommer ikke længere med det.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 17:23 #13
Vidste ikke der var forskel på dem.
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2020 - 17:28 #14
Er lidt overrasket over din reaktion.
Har du fået aktiveret licensen ?
Officepakken har over tid ændret sig. Du skriver, du tidligere har købt til din gamle PC og at alt virker. Der burde derfor ikke være nogen overraskelse. Er det 2016 eller 2019 du købte tidligere?
Har du sat mailen op korrekt? IMAP eller POP3? Hvilken mailkonto (efternavn).
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 17:55 #15
Jeg har ikke hørt fra dem, så har ingen licens.
Er heller ikke interesseret i pakken. Er den forkert Outlook.

Det var 2019. Outlook kalenderen så sådan ud. Ikke som i #8.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 17:56 #16
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 18:00 #17
Når det er sagt, er jeg lidt tvivl om hvor vidt Outlook var med i pakken. Eller om jeg anskaffede den separat. Hvis ja, har jeg ingen som helst ide om hvor og hvordan. Jeg aner med andre ord ikke hvad jeg skal købe (for tredje gang, hvis ikke jeg kan forstryde det seneste køb).
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 18:03 #18
Har mistet e-mail i forbindelse med skift til ny computer. Har derfor skrevet til  smartworld.dk hvor jeg købte den, for at høre om de kan se hvad det var. Men igen, det er fredag, så kommer ingen vegne med det.
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2020 - 18:06 #19
Hvis du har Microsoft Office 2019 på den gamle PC og er tilfreds med denne, så bør du også være tilfreds med det køb, som du har foretaget ifølge dit eget link.
Du har næppe købt Outlook 2019 alene.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 18:10 #20
Når de Outlook ser forskellige ud, kan de jo ikke være det samme jeg har købt.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 18:10 #21
Når Outlook ser forskellige ud, kan det jo ikke være de samme jeg har købt.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 18:13 #22
Avatar billede mort1 Ekspert
18. december 2020 - 18:31 #23
Solar (seniormester) - Først, hvis det kan være en trøst, så kan du ændre kalenderen i Outlook, så den viser det tidsinterval, dage, uger eller måneder, som du ønsker, så er det problem løst. Men ærlig talt, så virker det som om du ikke har helt styr på din computer, og som du selv nævner, måske heller ikke på hvad du har købt, og efterhånden har du så mange indlæg i tråden, at vi, som gerne vil hjælpe efterhånden  heller ikke længere kan holde styr på, hvad det i grunden handler om.
Som Arne Mathiesen skriver "Du køber programmet på e-bay, downloader det, og det virker, og som jeg selv skriver tidligere i tråden "Du har sædvanligvis mulighed for at få dine penge retur, hvis du køber noget på e-bay som ikke dur", med sædvanligvis mener jeg altid, men måske tager tingene lidt længere tid end ønsket / lovet, hvilket jo kan ske i denne travle juletid.
Det ser ud som om, at du har installeret, så gå i gang med at bruge programmet, så får du en ny kode fra e-bay, og så kører det for dig.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 19:09 #24
[i] Først, hvis det kan være en trøst, så kan du ændre kalenderen i Outlook, så den viser det tidsinterval, dage, uger eller måneder, som du ønsker, [i/]

Det er jeg helt klar over. De to links viser månedsvisning i den jeg har haft og den jeg har købt. Og som du se er, de ikke ens.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 19:11 #25
Det ser ud som om, at du har installeret, så gå i gang med at bruge programmet, så får du en ny kode fra e-bay, og så kører det for dig.

Det gør det, når jeg har fundet en pakke indeholdende den version af Outlook jeg havde før.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 19:15 #26
Ja ok, den første viser ikke månedsvisning. Men det ser ud på samme måde. Ikke - som ønsket - som i link to.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 19:19 #27
Men ja, har rigtig nok fået tråden gjort for rodet.
Lige meget. Jeg har en gammel Outlook 2003 + Word jeg kan installere.
Avatar billede jørn meyer Mester
18. december 2020 - 21:28 #28
Jeg oplevede noget tilsvarende. Licenserne er ikke alle i lovligt sat i salg. Fik pengene retur fra e-bay.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2020 - 21:44 #29
De har nu svaret. Og beder om de ni kodeblokke. Men jeg har afinstalleret programmet (kan som nævnt ikke bruge den Outlook) og kan ikke installere det igen, for vil jeg det, beder den om et licens nummer.

Jeg har ikke den fjernes ide om hvad jeg laver.
Avatar billede 450025 Ekspert
18. december 2020 - 23:50 #30
#8 Glem dette Bilde.  Hva er forskjel på 365 og 2019?

Office  365.  Da betaler du hvert år og du får Outlock og Kalender bedre opfølging men koster også mere den - får du på Ebay - men Husk den må Aktiveres etter 28 dage (tror jeg men jeg bruker ikke denne)

Office 2019 er billig på Ebay - for meg er den mer en godt nok - du har det meste der men ikke    Outlock og ikke Kalender    (den trenger ikke jeg) istedet for Outloc så bruker jeg    Gmail Gratis    (ngen problemer med denne)

Word 2019 har Livstids Garanti    (det tror jeg ikke noe på har du flax ok men alle kjenner Microsoft og det dem står for ofte Bøvel)

Med den billige pris på Ebay så bruker jeg 1 plan nå på 3-die året og den virker enda. Dør den en dag så jøper jeg bare en ny.
Skulle noe uforutset hende - så kjøp en ny da vel til      ca 60.00 Kr.

Jeg tror Mort 1 er enig med meg i dette  (men valget er ditt eget om du forstår.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. december 2020 - 00:18 #31
Det er en af de mere morsomme tråde at læse den her :-) - specielt slutkommentaren i #29 :-D

Jeg forestiller mig en god flaske whiskey eller i denne tid, en gang glögg indblandet...

De her billignøgler er enten halvstjålet eller genbrugsnøgler fra tidligere salg, og er efter min mening moralsk forkerte at støtte - men efterhånden er jeg blevet overbevist om at der ikke er så meget ulovligt over dem. Da det er genbrug er det enten umuligt eller ganske besværligt at aktivere office med dem - det er altså den pris du betaler for at få den billigt.

Men de har intet med dine oplevelser af Outlook at gøre. Prøv at kigge igen på dit billede af "Outlook" kalenderen... - du har fået åbnet et væld af kalenere, hvor de fleste ser ud som om de er kopier af hverandre. Hvis du i toppen af hver søjle klikkede på det lille kryds for at lukke kalender (kopien), ville du ende med kun én kalender åben, magen til dit andet billede.

Så ja, jeg tror slutkommentaren fra #29 er ganske rammende - forhåbentlig går det bedre i morgen :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
19. december 2020 - 02:06 #32
# 31 Hei ole_madsen der er jeg helt enig i det du skriver Word er billig på Ebay og om det er gjenbruk gir jeg blanke i fordi Microsoft kunne godt ha levert denne 2019 Gratis dem hadde ikke tapt på dette.
Dem har jo tjænt godt på Win10 - og må våre enig i at Office 365 er klart et flott Program men det koster hver år og bruke dette okke lite heller men man betaler jo for kvalitet eller?Bare tenk på og få med Outlook + Kalender er jo stort da.

2019 har nok ikke dette nei - meg det dekker alle min behov jeg trenger ikke mer.
Og her kommer noe jeg godt nok ikke forstår selv du får tilgang til det i 28 dage og du får grei beskjed om at dette er ikke Aktivert (er det til og misforstå nei)
Ok vil du Aktivere dette så får du hjelp til dette-

Ikke online nei Telefon  bestemmelse fra Microsoft - få Aktiverings coden sett inn den og og programmet er da Aktivert for bruk i flge Microsoft.

Hadde det vert pirat program eller gjenbruk hadde det vert nok med bare innloggings coden mer jeg men faktisk du bruker nedlastings filen fra Microcoft for meg.
Først må du bruke coden - Norsk eller  Dansk - godta og da setter det igang og ferdig men så kommer dette Bøvel om Aktivering.

Smil til det skjulte camera og god Jul til deg forresten og det mener jeg.
Tremger Microsoft sin velsignese for ønske deg dette. (men jeg er ingen pirart for det)
Avatar billede mort1 Ekspert
19. december 2020 - 06:26 #33
Til orientering, så indeholder Microsoft Office Professional Plus alt hvad der kommer ind under Office, også Outlook, og prisen er stort set den samme.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. december 2020 - 07:21 #34
Hei mort1 godt og høre fra deg ønsker deg er gledelig forresten håper alt str Bra til med deg. Du har sikkert rett i det du skriv.
Kan bare nevne  at i mit hjemland får du 365 versjon 649.- og skal fornyes hvert år.
Du får oså "019 Pro versjon til 454.- det er Livatid Garanti.
På Ebay har nettop kjøpt nå Word 2019 til 60.- kr ( godt nok med noe Bøvel for Ativering men det var enkelt via hjelp fra Microsoft.
Jeg bruker kun Word Skrive program + Excel - om den har har kalender som du påstår + Outlock Sorry det aner jeg ikke - Ekstra lagring via OneDrei ja det vet jeg ikke heller har ikke undersøkt dette.
Men klart dem som har behov da nok 365  og foretrekke. M en norter deg der er mange som enda bruker Word 2007 og 2010 å er fornøyd med dette selv om dem er på vei ut. Men helt enig med ole_madsen dette er en artig tråd.
Husk bare og gjør dem valg du selv vil.
"019 har jeg på en computer fra Ebay snart 3-di året er ikke død enda og den nye her har jeg liten bekymring for etter mitt behov.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2020 - 18:08 #35
Lykkedes mig alligevel at installere det igen. Fandt ud af der lå en fil i "Overførsler". Og mærkeligt nok ser Outlook nu ud som jeg ønsker.

Men har stadig ikke fået den aktiveret. Fik svar fra dem jeg købte den af på eBay. Men hvor jeg første gang skulle bruge 9 kodeblokke, har jeg nu modtaget 5. Så er lost på ny.
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2020 - 20:39 #36
Et licensnummer er normalt 5 blokke á 5 karakterer (blanding af tal og bogstaver)

Ved telefonisk aktivering er det normalt 8 blokke á 6 tal pr. blok.
Avatar billede mort1 Ekspert
20. december 2020 - 11:58 #37
Undrer mig over, at "SOLAR" pludselig figurerer som slettet (Slettet bruger) - Hvis ikke "solar" har kunne bruge de input han har fået her i gruppen, så har han vist et problem.