Avatar billede barth Professor
21. december 2020 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke åbne PDF i Adobe Acrobat Reader

Jeg har fået et underligt problem, vist efter jeg geninstallede mit Windows 10.

Når jeg forsøger at åbne en PDF-fil med Adobe Acrobat Reader, spørger systemet fint, om jeg vil. Og det siger jeg ok til. Men intet sker.

Og hvis jeg prøver at åbne programmet bliver jeg også spurgt, men det åbner ikke.

Det har altid virket tidligere, så jeg forstår det ikke. Kan jeg få hjælp? Jeg har søgt......
Avatar billede barth Professor
21. december 2020 - 14:59 #1
Hej igen. Jeg åbnede joblisten, og det så ud som om der kørte 2 Adobe Readers. Så jeg afsluttede den ene, så nu virker det.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. december 2020 - 20:50 #2
En "fejl 40" skal der også være plads til en gang i mellem😉
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester