Avatar billede h_c_hansen Praktikant
24. december 2020 - 18:08 Der er 4 kommentarer

kan ikke få audacity stereomix til at fungere

kan ikke få audacity stereomix til at fungere, med at save lyd fra lydkortet
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. december 2020 - 19:26 #1
Avatar billede ejvindh Ekspert
25. december 2020 - 10:35 #2
Stereomix i Audacity skal ikke bruges til at gemme lyd fra lydkortet. Stereomix handler om at man allerede har et antal tracks i audacity -- der enten kan være hentet ind fra en optagelse fra lydkortet, eller er hentet ind som en lydfil. Og så sampler man hele molevitten ned i et stereospor, som kan høres i to højtalere.

hvis du skal gemme noget fra lydkortet, vil det typisk være den røde optageknap, du skal bruge. Og så kan du inden du går i gang vælge om den skal optage i stereo eller mono.
Avatar billede Erik K Ekspert
25. december 2020 - 16:30 #3
Dette er en kort beskrivelse af fremgangsmåden, som jeg håber kan hjælpe:

https://www.youtube.com/watch?v=ceAUqYdogMY&feature=youtu.be