Avatar billede Slettet bruger
26. december 2020 - 19:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Konfiguration af Outlook med POP

Jeg skal have konfigureret min Outlook med POP. Lige benytter den Microsoft Exchange server (hedder det IMAP?). Det fungere ikke tilfredsstillende for mig. Skal klikke på link for at hente alle e-mails. Efterfølgende tager de tid at indlæse. Og sletter jeg en mail på min mobil, forsvinder den også på computeren.

Jeg har ikke helt styr på opsætning af POP.
Er pop3-mail.outlook.com og smtp-mail.outlook.com stadig gældende?
Hvilke portnumre skal der stå i henholdsvis server til indgående- og udgående post?

Jeg har forsøgt at slette eksisterende konti. Men det lader sig kun gøre med en af to. Den der er valgt som primær, kan ikke fjernes. Hvordan får jeg den væk?
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. december 2020 - 20:46 #1
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2020 - 13:46 #2
Outlook.com er kun vist med IMAP.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2020 - 14:13 #3
Har nu forsøgt alle tænkelige kombinationer fra teksten nederst uden at få det til at virke.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2020 - 14:38 #4
Virker nu. Men har et anden problem. Jeg oprettede dem i en rækkefølge jeg ikke ønskede. Slettede derfor den jeg oprettede sidst, i den tro at oprettede jeg den på ny, ville den stå øverst.

Resultatet er at selv om det nu kun er den ene der ses under Konti, er de begge stadig at se i programmet. Hvordan er det muligt?
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2020 - 14:40 #5
Nu har jeg slettet dem begge under Konti. Men de er stadig i programmet. Ville sætte dem op forfra.

Er her nogen??
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2020 - 14:53 #6
Finder selv ud af det.