Avatar billede mosse Novice
29. december 2020 - 16:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

System thread exception not handled

Hejsa

Efter endt installation af et stykke software, vil min PC nu ikke starte op
Ingen Auto-diagnosticering eller fejlrettelser via win10 fungerer.

Er der mon et alternativ ud over at skulle gen-installerer win10

Med håbefuld hilsen

Thomas
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2020 - 17:28 #1
Det vil gøre det meget lettere for os at hjælpe dig, hvis du fortæller os, hvilken software det drejer sig om, og hvor du har fået det fra :-)
Avatar billede mosse Novice
29. december 2020 - 17:38 #2
Hejsa
Det hedder Mixmeister, er er en købt applikation til at lydredigering.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2020 - 18:51 #3
Har du prøvet at starte op i fejlsikret tilstand?
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2020 - 18:59 #4
Prøv fejlsikret tilstand:
Sådan kommer du i fejlsikret tilstand i Windows 10
Dette er Microsofts nye løsning som bruges i stedet for F8. fejlsikret start!
Tænd for Pc’en og Straks når du ser aktivitet på skærmen når den starter? skal du slukke Pc’en ved at holde power inde til den slukker.
Dette gentager du 3 gange, eller indtil den skriver forbereder Reparation etc.
Nu skulle du få muligheden at kunne starte en reparation gå tilbage til tidligere eller vælge fejlsikret tilstand. Vælg F. På Billedet Ved F Nulstiller du og kan vælge at beholde dine programmer.
Prøv først at gå tilbage til tidligere!
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/RzL6x7z
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2020 - 19:17 #5
Hvor har du fundet og downloadet Mixmeister fra? Måske kan det skyldes en fejl i download, dvs. du ikke har fået det hele med, eller korrupte filer.

Gør, som poko1 anbefaler, og fjern programmet på din computer, hvis du kan efter det. Download det derefter fra producentens side og installer det.

Får du nogen "Stop code"?

https://www.troubleshootingcentral.com/how-to-fix-system-thread-exception-not-handled-error-on-windows-10/
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2020 - 19:54 #6
Enig med poko1 og milter
Avatar billede mosse Novice
29. december 2020 - 19:59 #7
Jeg har forsøgt det poko skriver.
- den vil ikke starte op i fejlsikret tilstand eller fejlsikret start
- jeg får således ikke mulighed for at kunne fjerne hverken programmer eller drivere
- win kan ikke selv reparere - den går i stå i processen og genstarter

Jeg kan få en kommandoprompt - alle øvrige options virker ikke
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2020 - 20:28 #8
Jeg tvivler meget stærkt på, at alene download og installation af Mixmeister fra https://www.thomann.de/dk/mixmeister_studio.htm kan lægge din computer ned på den måde.

Når jeg kigger på dine kommentarer her, er jeg nok enig med dig i, at kun en reninstallation af Windows kan løse problemet..

Forresten, hvilken computer har du, dvs. fabrikat og modelnummer?
Avatar billede mosse Novice
29. december 2020 - 20:51 #9
Hp Folio
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2020 - 20:56 #10
# 9.

... og modelnummer?
Avatar billede mosse Novice
29. december 2020 - 21:24 #11
Folio 9470m
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2020 - 22:19 #12
Er den opgraderet fra et ældre styresystem, f.eks. 8  til Windows 10?

Du skriver, at du kan få en kommandopromt. Prøv at kigge på linket her:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2020 - 07:06 #13
Avatar billede poko1 Ekspert
30. december 2020 - 07:11 #14
Har du prøvet at køre en start reparation ved hjælp af et USB - DVD medie?
https://ibb.co/sH5GJrs
Avatar billede mosse Novice
04. januar 2021 - 17:02 #15
Tak for buddene ...
... intet af det kom til at fungere - det endte med en gen-indlæsning af windows.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2021 - 17:06 #16
#15 Ok
Godt du kom i mål :-)
Avatar billede gary Praktikant
27. januar 2021 - 10:24 #17
what is the error code you are getting?