Avatar billede Peter Guru
01. januar 2021 - 19:50 Der er 2 kommentarer

"Beskeden er ændret"

Jeg har Office 2019 (ikke 365). Hvis jeg svarer på en mail og er lidt længe om det og gemmer det som kladde så kan beskeden ikke sendes fordi mailen er ændret. Det er klart at mailen er ændret fordi jeg svarer på den. Jeg har spurgt i MS community, men her har man ikke hørt om det. Det er ligegyldigt hvilken version jeg har brugt og hvilken Pc.
Har nogen oplevet det?
Avatar billede falster Ekspert
02. januar 2021 - 13:48 #1
Avatar billede Peter Guru
02. januar 2021 - 14:10 #2
Det kunne godt ligne mit problem. Det opstår når jeg har skrevet f.eks. halvdelen af svaret og der måske bliver kaldt til spisning. Så kan jeg fortsætte skrivningen bagefter og klikke på send - øvbøv og starte forfra. Mailen skulle gerne flyttes til udbakken som er en Imap mappe.
Måske har MS fat i noget der.