Avatar billede Ann Novice
04. januar 2021 - 08:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min søns spil er blevet til en lille firkant på skærmen?

Min søn har købt et spil der hedder "Among Us", da han spillede det første gang kom han til at trykke på et eller andet der gjorde spillets skørmbillede mindre og han forsøgte at gøre det større, men det blev bare mindre og mindre så nu ligner det blot en stor pixel på hans skærm.
Alle andre programmer vises som normalt.
Jeg har forsøgt at afinstallere og installere programmet men lige lidt hjælper det. Hvordan får vi det tilbage til normal visning?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
04. januar 2021 - 09:10 #1
Hvordan er det installeret? er det via Steam eller tilsvarende?
Avatar billede f-arn Guru
04. januar 2021 - 09:16 #2
Du skriver ikke hvilken platform det er på, men prøv at trykke på Alt + Enter samtidig hvis du har mulighed for der 😀
Avatar billede Ann Novice
04. januar 2021 - 15:38 #3
Ja det er installeret via Steam og vi har lige prøvet alt + enter og det virkede.
Hvad er skal han undgå at trykke på for ikke at få det lille igen?