Avatar billede 1Dorte Guru
05. januar 2021 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Davinci Resolv

Hej.
Når jeg vil åbne programmet Davinci Resolve Project Server kommer der en fejlmeddelse:

"Davinci Resolve Project Server could not find a postgresql installation on this machine.
Please install the PostgreSQL server by selecting the option in the DaVinci Resolve installer"

Jeg har en valgmulighed "quit". Tjaa, så kommer jeg ikke ind i programmet.

Men jeg forstår ikke fejlmeddelsen, og jeg vil derfor gerne have hjælp.

På forhånd tak.
Dorte
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. januar 2021 - 13:36 #1
Jeg må indrømme at jeg ikke har forstand på dette, men har alligevel fundet noget du forhåbentlig kan bruge, så dit problem kan blive løst:

https://www.postgresql.org/download/windows/

Hvis ikke, så opgiv ikke, for der er mange her på eksperten, der gerne hjælper.
Avatar billede 1Dorte Guru
05. januar 2021 - 14:08 #2
Hej Erik
Beklager, men jeg er ikke helt med. Downloader og Installerer jeg blot filen i nyeste version til windows?
Mvh Dorte
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. januar 2021 - 14:21 #3
Jeg må desværre kaste håndklædet i ringen. Jeg kopierede bare beskeden og gik ind på Gogle, så kom den nævnte side frem. Prøv at kopiere beskeden og gå derefter ind på YouTube. Derinde ligge en masse små videoer, og måske også en der kan være med til at løse dit problem.
Avatar billede 1Dorte Guru
05. januar 2021 - 14:24 #4
Jeg har været youtube, men jeg synes ikke rigtig, at de gav svar på mit problem. Det gør de måske, men så forstår jeg dem ikke.