Avatar billede MOLU Praktikant
06. januar 2021 - 20:17 Der er 1 kommentar

Dividere en sum med 2 fra ARK1 til ARK2

Jeg har brug for at dividere en sum på ex. 10.000 fra ARK1 til ARK2
dvs. 10.000 fra ARK1, skal blive til 5.000 i ARK2

Jeg har forsøgt mig frem med forgæves, kan nogen hjælpe??
Avatar billede mrbonus Novice
07. januar 2021 - 11:08 #1
Hejsa

=Sheet1!A2 / 2

Du skal bare indsætte sheet navnet og "!".
Alternetivt så klikker du bare ind i cellen i ARK2, og skriver "=" og derefter klikker over i ARK1, og klikker 1 gang på cellen, og går tilbage til ARK", så har den selv indsat det rigtige "=Sheet1!A2"

Jeg refererer selvfølgelig til seneste Excel : "Microsoft Excel for Microsoft 365".