Avatar billede fredbergdk Praktikant
07. januar 2021 - 11:43 Der er 3 kommentarer

programmering

Hej,
Hvor finder jeg en person som kan hjælpe mig med ar lave et computer program til undervisningsbrug?
Avatar billede wise Seniormester
07. januar 2021 - 12:17 #1
Tjaee, det kommer vel en del an på hvor meget du selv kan (med andre ord hvad "hjælpe med" betyder :-)) og hvad du har af budget til projektet.
Vi har haft et par gode oplevelser med freelancere via https://www.upwork.com/, men det kræver jo at du selv har styr på projektet og blot mangler "arme" og "ben".
07. januar 2021 - 13:43 #2
Mener du et netbaseret Computerprogram (web-side baseret) eller et program, som skal køres på en PC  UDEN nogen form for net-tilslutning .  ??

KR
Avatar billede supertekst Ekspert
07. januar 2021 - 13:52 #3
Hej
Har tidligere udviklet undervisningsprogrammer både til "store og små".
Arbejder udelukkende med Microsoft Office - programmering i VBA til alle brancher
Fortæl mere om "hvad og til hvem"
mvh
Peter Braagaard