Avatar billede ErikHg Ekspert
08. januar 2021 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvem er denne kvindelige sanger sammen med Donkeyboy?

Den norske musikgruppe ”Donkeyboy” har lavet mange gode sange. Bl.a. ”Cityboy”, men melodien som jeg synes er deres bedste hedder ”Silver Moon”. Denne findes på albummet ”The Hits”, som jeg naturligvis har i min samling. Jeg har været inde på YouTube for at finde ”Silver Moon” der, og det lykkedes også uden det store besvær. Der ligger bl.a. en live udgave af denne, der vist nok er optaget i Oslo. Det er NRK der har sendt udsendelsen. Donkeyboy består af fem mandlige medlemmer, men på live videoen optræder der også en kvindelig sanger. Nu er det jeg vil høre om nogen har en ide om hvem hun er.

Jeg har indsat en liste med de mandlige musikkeres navne:
Cato Sundberg, Kent Sundberg, Peter Michelsen, Thomas Drabløs og Alexander Garborg Ågedal

Her er et link til videoen fra YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=BrgFUoo2UCI&ab_channel=pemontagui

Håber at nogen har et svar. På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede nopsen Ekspert
08. januar 2021 - 20:00 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. januar 2021 - 21:14 #2
Jeg takker mange gange☺

God weekend herfra.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede nopsen Ekspert
08. januar 2021 - 21:30 #3
velbekomme og ilm :-)