Avatar billede Hans Engberg Praktikant
10. januar 2021 - 18:17 Der er 1 kommentar

Stifinder i windows 10

Jeg kan finde de samme mapper og dokumenter flere steder i stifinderen, nemlig hhv under  "one drive", "denne pc" og  en hovedmappe med "mit navn"

Jeg har ikke været skarp på, at dokumenter eller mapper lagde sig flere steder.

Resultatet er nu
1) uoverskuelighed
2) Frygt for, at mapper og navnlig dokumenter opdateres alle steder, når man arbejder videre med et dokument, som også ligger andre steder.

Har nogen et tip til, hvordan man rydder op og fremadrettet undgår, at der ubevidst lægger sig flere versioner.

mvh

Hans
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. januar 2021 - 18:32 #1
Prøv at gemme en fil i en af mapperne, og se om ikke den automatisk havner i de andre mapper... - jeg kunne forestille mig det er én og samme mappe du ser på, bare 3 forskellige steder.

....Eller skriv den fuldstændige sti i stifinder (klik på adresselinjen for oven og kopier hele c:\xxxxx strengen, så vi bedre kan vurdere hvad de forskellige mapper dækker over...