Avatar billede TBS Juniormester
10. januar 2021 - 20:44 Der er 1 løsning

Åben en app med URI - Visual Studio

Jeg har lavet en app i Visual Studio og kan åbne appen fra url adressen med "myscheme://test" problemet er at jeg vil åbne siden localhost/test og ændre det sidste hvis at det er en andent link.

Har prøvet med:
uri.AbsolutePath
uri.PathAndQuery
uri.AbsoluteUri

Har en mappe der hedder test, test1 og test2 med en index fil med teksten test, test1 og test2, jeg får en besked om at filen ikke findes, kan ikke se hvad jeg skal gøre.
Avatar billede TBS Juniormester
10. januar 2021 - 21:06 #1
Min kode er:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;

namespace Application {

    public partial class MainForm : Form {

        public MainForm() {
            InitializeComponent();
        }

        public void AddUri(Uri uri) {
            if (InvokeRequired) {
                BeginInvoke(new Action<Uri>(AddUri), uri);
            }
            else {
                webBrowser1.Navigate("http://localhost/" + uri.AbsolutePath);
            }

        private void webBrowser1_DocumentCompleted(object sender, WebBrowserDocumentCompletedEventArgs e)
        {

        }