Avatar billede kat Juniormester
11. januar 2021 - 12:18 Der er 1 løsning

Indirekte formel i dropdown

Hej

Jeg har lavet en indirekte formel til en dropdown

Jeg har lavet en tabel i Ark1 i celle A1 til A5 som har Tabel1 og Navne

Så har jeg lavet en dropdown ud fra denne formel =INDIREKTE("Tabel1[Navne]")

Det virker sådan set fint nok, jeg kan sætte flere navne ind i navne og dropdown bliver udvidet som den skal.

Jeg kunne godt tænke mig også at havde dropdownen på Ark2 og Ark3

Men jeg kan ikke få lavet en formel den kan hente fra ark1

Kan det lad sig gøre og hvordan?
Avatar billede kat Juniormester
11. januar 2021 - 12:35 #1
en genstart af excel også virker det som om at den henter den fint uanset hvad for et ark jeg er på