12. januar 2021 - 12:28 Der er 1 løsning

Hjælp til ODBC

Hejsa.
jeg er stødt på en udfordring i en ODBC:
Når jeg vil spørge på et specifikt varenummer fra Excel (154125-05-PANEL), taster jeg i et felt i Excel og ODBC har jeg sat filter "er lig med" og sat klammer [SkrivVarenummer], som hentes fra Excel, hvilket fungerer perfekt.
Mit problem fremkomer, når jeg vil sætte filter "begynder med". så får jeg syntaks fejl, når jeg sætter samme klamme.[SkrivVarenummer]
Hvis jeg taster direkte i ODBC: Ligner '154125%', så fremkommer resulrtaet som det skal.
Håber jeg kan få hjælp
På forhånd tak

Mvh Flemming
13. januar 2021 - 17:39 #1
Efter noget forsøg, lykkedes det mig selv at knække gåden