12. januar 2021 - 23:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med at indlæse side i Facebook

Når jeg vil indlæse en side på Facebook kommer denne fejl:
"ØV Surt Google Chrome har indlæsningsfejl"
Jeg har slettet alle cookies og ryddet cachen, og genstartet PC'en.
Efter genstart logger jeg på min Facebook efter 10 sekunder kommer fejlen igen.
Hvad skal jeg gøre pls. help.
tak
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2021 - 10:12 #1
prøv med firefox i stedet - hvis den virker, så gå til indstillinger i chrome, nederst i venstre kolonne er en 'nulstil og ryd op' - vælg den, og gendan til standardkonfiguration. Genstart chrome, og test.
13. januar 2021 - 12:04 #2
Mange tak for hjælpen Claes57,