Avatar billede Daniel Praktikant
15. januar 2021 - 14:56 Der er 4 kommentarer

ps5 controller har problemer med bluetooth pc

Hej der ude

jeg har haft min controller i 3 uger ca. og nu virker den pludselig ikke mere
der er som sådan ikke noget i veje med selve controlleren, tror mere det er en installering under bluetooth der er fejlel.

den har svært ved at koble til bluetooth, og hvis den så endelig kommer på bluetooth ligger den nede under "andre enheder" og ikke oppe ved mine andre ting

Tak på forhåmd.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. januar 2021 - 16:56 #1
...Ikke at jeg har et bud på løsning/fejl, men et PS5 spørgsmål i Windows kategorien bliver muligvis ikke læst af de folk, der kunne have løsningen.

...Med mindre vi snakker om en PS5 controller, du har forsøgt at koble til PC´en?
Avatar billede Daniel Praktikant
15. januar 2021 - 17:40 #2
det er fordi jeg har prøvet at koble min ps5 controller på, men ikke kan det få til at virke
Avatar billede Daniel Praktikant
15. januar 2021 - 17:41 #3
til PC'en*
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. januar 2021 - 18:02 #4
Så vidt jeg kan se, kræves der ikke specielle drivere...

Denne artikel: https://www.techradar.com/how-to/how-to-use-the-ps5-dualsense-controller-on-a-pc - beskriver dog at du kan konfigurere PS support i Steam - så måske er det det du mangler? - hvilket spil prøver du at bruge den med?