Avatar billede grafik-anders Mester
17. januar 2021 - 11:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg importere .pst i 'windows live mail'?

Hej Alle

Findes der en gratis converter til .pst, så jeg kan få mine gamle mails over i 'windows live mail'?

Dem, som jeg har fundet, har alle begrænsninger på en 10 - 25 mails. Jeg har altså rigtigt mange gamle mails.

Mvh.
Anders
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2021 - 11:44 #1
Er det korrekt forstået, at du har mails fra et Outlook program, som du vil have over i et gammelt udgået mailsystem?
Avatar billede grafik-anders Mester
17. januar 2021 - 11:47 #2
ja, - da det er systemet på en gammel computer, som jeg har arvet fra svigerfar. Hvad er alternativet?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2021 - 11:51 #3
Thunderbird kan
https://support.mozilla.org/da/kb/installer-thunderbird-i-windows
gratis og stabil email-klient.
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2021 - 11:54 #4
Som mailprogram fremover ville jeg nok vælge Thunderbird. Men igen afhænger det af formålet. Er det en arkæologisk opgave for blot at læse gamle mails og så slette ikke vigtige, er det jo én sag. Er det et program for anvendelse fremover en anden. Hvilket styresystem kører du? Windows 7, 8, 10 ?
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2021 - 11:58 #5
Avatar billede grafik-anders Mester
17. januar 2021 - 12:09 #6
Jeg prøver Thunderbird, men hvordan kan jeg importere .pst i Thunderbird? Jeg kan ikke se den mulighed?
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2021 - 12:18 #7
Linket i #5 beskriver hvordan. Det hedder import af Outlook.
Avatar billede grafik-anders Mester
27. februar 2021 - 19:13 #8
Tak for det :)
Avatar billede grafik-anders Mester
27. februar 2021 - 19:13 #9
(Hvordan afslutter jeg spørgsmålet - har jeg gjort det?)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2021 - 19:28 #10
det er lukket, da du har accepteret et svar som løsning.