Avatar billede søren Praktikant
17. januar 2021 - 18:59 Der er 3 kommentarer

Dansk opsætning af Trådløs WI-FI

Er der nogen der kan give mig en forklaring fra start til slut på hvordan jeg opsætter  Et TP-link til min ekstra  WI-FI forstærker, hvordan gør jeg det ?
Den hedder    "AC750 WI-FI Ranger ExtenderRE200"  Købt i Bilka
Den vejledning der var med er total uforståelig.
På forhånd tak.
Søren.
Avatar billede kurtba Ekspert
17. januar 2021 - 22:47 #1
Du har formentlig en wps knap på din router, og det har du også på din extender.
Så læs her eller se den lille film.
https://www.computersalg.dk/i/2272411/tp-link-re200-wifi?gclid=Cj0KCQiA3Y-ABhCnARIsAKYDH7uBJ5Tn8qgw67EkAwGdP1ga25XZjIzpbqs1VjfF3f-TDIP0r2pBRs8aAgqmEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Avatar billede kurtba Ekspert
17. januar 2021 - 22:49 #2
Nå, kan nu se, at du har oprettet samme spørgsmål 2 gange og har fået svar i den anden tråd.
Avatar billede Erik K Ekspert
17. januar 2021 - 23:21 #3
Jeg gentager mit svar i den anden tråd du har oprettet om samme emne:

Sæt din din RE200 i en stikkontakt i nærheden af din router.

Tryk på WPS-knappen på din router og derefter RE-knappen på din RE200 inden for 2 minutter for at oprette forbindelse til netværket.

Vent nogle minutter til forbindelsen er oprettet - det kan du se på led-lysene.

Herefter kan du flytte RE200 til et vilkårligt sted.

Det burde være det, du skal bruge for at komme i gang.