Avatar billede dalli1234 Praktikant
18. januar 2021 - 18:04 Der er 5 kommentarer

Kan ikke kopiere

Jeg har nogle film i MKV liggende. Dem vil jeg kopiere over på en nyindkøbt USB (3) pind, på 2TB.  Alt kopiere fint, og MKV filen er overført, men kan ikke åbnes, der er en fejl:  " Hash passer ikke sammen"  - kan ikke forstå dette .
Når det er mindre filer jeg flytter, også MKV filer, ikke noget problem ?
Nogen der kan hjælpe her ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
18. januar 2021 - 18:28 #1
hvis den er FAT32 formateret er der max filstørrelse på 4G - brug exFAT eller andet filsystem der kan håndtere store filer.
Avatar billede mash Mester
18. januar 2021 - 19:05 #2
Usb pind på 2TB ? De findes men er meget dyre, dem der sælges på div. Kina sider er fake og laver den type fejl, typisk er de på mellem 2 og 16 GB hvor man så via noget software får dem til at se ud som 2TB.
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. januar 2021 - 19:37 #3
#2 Ja alt "godt" fra Kina. 😞
Avatar billede dalli1234 Praktikant
18. januar 2021 - 19:51 #4
Den er fra Kina og var exFAT formateret, Jeg har omformateret den til NTFS, og størrelsen viser 1,9 TB.
Jeg startede med en fil på 16 GB, og den blev kopieret perfekt, og andre også, men 9 ud af 10 giver fejl og meddelse  " Hash passer ikke sammen"  men filen er der i fuld størrelse !  - så der er plads nok !
Avatar billede mash Mester
18. januar 2021 - 20:29 #5
Check den evt. Med dette program:

https://www.rmprepusb.com/tutorials/-fake-usb-flash-memory-drives#TOC-Downloads

Jeg har selv checket mange af de usb og sd kort for folk, de vise Jo altid at filen er der men de virker bare fordi det er kun i filtabel data er, hvis du har købt en usb pind til omkring 5000 kr så kontakt producent og få hjælp der.