Avatar billede 450025 Ekspert
25. januar 2021 - 08:22 Der er 1 kommentar

Word 2019 Kantlinje

Jeg er Bruker av programet Word 2019  er meget godt fornøyd med dette det dekker mitt behov –  det er rimelig og anskaffe –    lidt Bøvel at du må Ringe Microsoft for Aktivering det er for såvidt en enkelt Sak.

Er det vanskelig så si fra til selger så fungere dette helt fint.  Ønsker du et mer Avansert Program er 365 kanskje det rette men koster mere også  der får god lagringsplass også om man treng dette.

Mitt spørsmål er utkanter (kanmtlinjer)  på et Ark vises ikke –    mulig det meg som gjør en feil har men hvordan får jeg løst denne oppgaven.

Jeg har også sett et Ark med tydelig Blå visning  dette hadde jeg likt men få det frem og låse det har jeg ikke klart det hadde vert fint.

Her har jeg et klipp av et vanlig Ark A4 format  Greit det også men hvor er utkanter (kantlinje vises ikke)  vises ikke hos meg –    innstilling Kanskje? Takk for hjelp med dette se Skjermklipp. Takk.
https://ibb.co/BVbKxT9
Avatar billede 450025 Ekspert
25. januar 2021 - 15:23 #1
Oppgaven er delsvis løst ikke helt fornøydt men det går ann  - Utforming - Vannmerke - Sidefarge.
Så da klare jeg meg men ser andre har samme problem. Fikk 2 Vedlegg Word Ark sikkert også 2019 -  Jeg trenger bare og få låst den og det går nok tror jeg  så jeg avslutter tråden her - den løsning kan jeg leva med.