Avatar billede dkhb Mester
25. januar 2021 - 14:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konverter PDF til Word.

Er der nogen måde hvorpå jeg gratis kan konverter PDF til WORD?
Avatar billede klt Seniormester
25. januar 2021 - 14:22 #1
Avatar billede eurositi Ekspert
25. januar 2021 - 14:42 #2
Nyere versioner af Microsoft (2016, 2018) Word kan selv konvertere PDF til Word. Det samme har LibreOffice-pakken kunnet i årevis.

Du skal selvfølgelig være obs på, at PDF kan være lidt af hvert. Ikke alle PDF-filer indeholder læsbar tekst. F.eks. kan affotograferede eller fotokopierede dokumenter ikke bare trylles om til læsbar tekst. Det skal OCR-scannes før, det kan blive til redigérbar tekst.
Endelig kan PDF'er med meget grafik ikke konverteres perfekt.